بازدید 5739
پیش بازی

مسی و وینیسیوس؛ سوژه های اصلی ال کلاسیکوی امشب

لیونل مسی بخاطر عملکردش و وینیسیوس بخاطر صحبت هایش به سوژه های اصلی این نبرد سرنوشت ساز تبدیل شده اند. همچنین جنجال اخیر گرث بیل هم حاشیه های زیادی به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 27 February 2019

در آستانه ال کلاسیکو لیونل مسی و وینیسیوس جونیور به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده اند.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از مارکا، بارسلونا و رئال مادرید در دیدار برگشت نیمه نهایی در یک بازی بسیار حساس در سانتیاگو برنابئو به میدان می روند.بازی رفت دو تیم با تساوی ۱-۱ در خانه بارسلونا به پایان رسید. در این میان لیونل مسی بخاطر عملکردش و وینیسیوس بخاطر صحبت هایش به سوژه های اصلی این نبرد سرنوشت ساز تبدیل شده اند. همچنین جنجال اخیر گرث بیل هم حاشیه های زیادی به دنبال داشته است.

وحشت رئالی ها از آمادگی مسی

در بازی این هفته بارسلونا برابر سویا، لیونل مسی همه کاره زمین بود و در روزی که سویا حتی استحقاق پیروزی را هم داشت، بارسلونا به کمک ابرستاره آرژانتینی خود توانست با ۳ امتیاز بازی ورزشگاه سانچز پیسخوان را ترک کند.

در این بازی سویا دو بار از بارسلونا پیش افتاد اما هر بار لیونل مسی با گلهای خود بازی را به تساوی کشاند و در نهایت با هت تریک بارسلونا را پیروز میدان کرد. البته این سه گل برای مسی کافی نبود و شماره ۱۰ بارسلونا یک پاس گل هم در وقت های اضافه بازی به سوارز داد تا کار سویا را کاملا یک سره کند.

مسی و وینیسیوس؛ سوژه های اصلی ال کلاسیکوی امشب

لیونل مسی با این عملکرد یک بار دیگر توانایی های خود را به رخ کشید و یک پیام ویژه به رئالی ها در آستانه بازی برگشت ال کلاسیکو داد. مسی نه تنها در مستطیل سبز با عملکرد خود برای رئالی ها خط و نشان کشید بلکه بعد از پیروزی برابر سویا گفت: « اگرچه بازی سختی برابر رئال در خانه اش داریم اما به سانتیاگو برنابئو می رویم که پیروز شویم و مطمئن هستیم که می توانیم پیروز شویم. ما به دنبال قهرمانی در هر سه جام (لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا) هستیم».

هت تریک اخیر مسی برابر سویا، پنجاهمین هت تریک، دوران ورزشی لیونل مسی بود. این بازیکن همچنین در این فصل آقای گل لالیگا و مدعی اصلی کسب کفش طلای اروپا هم است و تاکنون در ۲۳ بازی ۲۵ گل زده است که آمار فوق العاده ای محسوب می شود. لیونل مسی در شرایطی عازم سانتیاگو برنابئو خواهد شد که تاکنون موفق شده در ۱۹ باز حضور در ورزشگاه رئال مادرید پانزده بار دروازه سفیدپوشان را باز کند. آماری که نشان می دهد مسی به هیچ وجه در به ثمر رساندن گل در برنابئو مشکل ندارد. مسی با انگیزه بالایی به برنابئو قدم می گذارد و اصلا دوست ندارد که یکی از جام های این فصل را از دست بدهد. با فرم فعلی مسی، رئالی ها باید نگران این بازیکن باشند. البته وینیسیوس خلاف این نظر را دارد.

وینیسیوس: ما هم بهترین بازیکن جهان را داریم

وینیسوس شروعی باورنکردنی در رئال مادرید داشته و در شرایطی که خیلی ها حتی احتمال حضور این بازیکن در روی نیمکت رئال مادرید اصلی را هم می دانستند، اکنون به یکی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم سانتیاگو سولاری تبدیل شده است. وینیسیوس در این مدت کوتاه به خوبی نشان داده که چه بازیکن توانمندی است و قطعا در آینده می تواند یکی از ستاره اصلی برنابئو شود.

این مهاجم در آستانه ال کلاسیکو هم انگیزه خاصی دارد که توانایی هایش را نشان دهد. وینیسیوس اما از این بحث که گفته می شود رئالی ها از عملکرد مسی به وحشت افتاده اند، اصلا راضی نیست. این مهاجم برزیلی اخیرا در مصاحبه ای در این مورد گفت: « مسی همیشه همینگونه فوق العاده بود است اما عملکرد او هیچ کس را نمی ترساند».

با این وجود، واکنش ها به این مصاحبه گویا وینیسیوس را چندان خوشحال نکرد و این بازیکن جوان معتقد است که صحبت های اخیر او به خوبی بازتاب نیافت. به همین دلیل، وینیسیوس در پستی که امروز در توییتر منتشر کرد در مورد اظهارنظر خود در مورد لیونل مسی نوشت: « مسی فوق العاده است. او کارهایی انجام می دهد که کمتر بازیکنی قدرت به انجام آن است اما او ما را وحشت زده نکرده است. ما آماده مقابله با هر چیزی است چرا که ما هم بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم. فکر می کنم جواب اصلی من این بود. درست است؟».

 

بیل و جنجال جدید

با این وجود، صحبت های وینیسیوس تنها چیزی نبوده که اخیر به سوژه ای در رئال مادرید تبدیل شده است. در واقع جنجالی ترین از حرف های وینیسیوس، حرکات گرث بیل بعد از پیروزی اخیر رئال برابر بیلبائو بوده است. رئال مادرید در روزی که تکنولوژی VAR جنجال ساز شده بود توانست با یک پنالتی اشتباه و با ضربه گرث بیل با نتیجه ۲-۱ لوانته را شکست دهد. با این وجود، بیل بعد از این گل پیروزی بخش، حاضر نشد که خوشحالی اش را با همبازی هایش تقسیم کند و با عصبانیت واسکز را که برای جشن گل به سمت او می آمد، کنار زد.

این حرکت گرث بیل بسیار حاشیه ساز بود و خیلی از هواداران رئال او را هو کردند. همچنین بعضی از چهره های سرشناس و پیشکوست این باشگاه خواهان اخراج او شدند. با این وجود، سانتیاگو سولاری بعد از بازی تلاش کرد تا خیلی این مسئله را برجسته نکند و گفت تنها گل زدن و عملکرد بیل برای او مهم است نه اینکه بعد از گل چه جوری خوشحالی می کند.

یکی از عوامل ناراحتی فعلی گرث بیل البته خود سولاری و تصمیم هایش است. بیل معتقد است که استحقاق قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال مادرید را دارد و از اینکه می بیند به جای او بازیکنان جوانتری مانند لوکاس واسکز و وینیسیوس در ترکیب اصلی قرار می گیرند، عصبانی است.

البته بیل تنها نسبت به سرمربی تیم دلخور نیست و از هم تیمی هایش هم ناراحت است و معتقد است که او در رختکن رئال تنهاست و بقیه برخورد مناسبی با او ندارد. اخیرا تیبو کورتوآ و مارسلو در مصاحبه هایی شوخی های با بیل کرده بودند و گفته بودند که او خیلی با بقیه بازیکنان رئال دمخور نیست. این صحبت ها اصلا به مذاق بیل خوش نیامده و دلیل اصلی که خوشحالی اش را هم تیمی هایش بعد از گل تقسیم نکرد هم همین بود.

بعد از این اتفاق، مودریچ که رابطه دوستانه ای با بیل دارد، به سمت او رفت و او آرام کرد تا گرث بیل به حاشیه های جدید در این مورد دامن نزد. با این وجود، سایه این جنجال قطعا بر ال کلاسیکو سنگینی خواهد کرد و باید ببینیم که چه تاثیری بر تصمیم سولاری برای قرار دادن یا قرار ندادن بیل در ترکیب اصلی رئال در این بازی حساس ایفا خواهد کرد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر