بازدید 7815
از سوی یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی؛

حزب‌الله به بکارگیری سلاح‌های غیر متعارف تهدید شد

کد خبر: ۸۸۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ 27 February 2019

صهیونیست‌ها که در حال فضاسازی علیه حزب‌الله لبنان هستند در اقدامی وقیحانه علناً اعلام کردند سلاح‌های غیرمعمولی در اختیار دارند که در صورت حمله حزب‌الله آنها را علیه حزب‌الله به‌کار خواهند گرفت.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سایت ایندیپندنت روز سه‌شنبه به‌نقل از یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد این مقام نظامی گفته است اگر حزب‌الله به اسرائیل حمله کند سلاح‌های غیرمعمول را علیه حزب‌الله به‌کار خواهند گرفت.

این مقام نظامی که نخواست نامش فاش شود مدعی شد: اسرائیل حزب‌الله را از نزدیک رصد می‌کند و اگر حزب‌الله جرأت کند به اسرائیل حمله کند اسرائیل در ضربه زدن به حزب‌الله تردید نخواهد کرد. ارتش اسرائیل فناوری‌ها و سلاح‌های غیرمعمولی در اختیار دارد که می‌تواند خسارت‌های بی‌سابقه و غیر قابل پیش‌بینی به حزب‌الله و زیرساخت‌هایی از لبنان که در اختیار حزب‌الله است، به‌ویژه در ضاحیه جنوبی و مناطق جنوب لبنان، وارد کند.

این مقام صهیونیست از فاش کردن ماهیت این سلاح و اینکه یک سلاح سنتی یا مدرن است خودداری کرد.

به‌نظر می‌رسد تلاش صهیونیست‌ها برای ایجاد فضا علیه حزب‌الله در داخل و خارج لبنان ادامه دارد. اما نکته قابل توجه این است که صهیونیست‌ها بخشی از این سخنان را از سر ترس و برای آرام کردن افکار عمومی خود بیان می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی