بازدید 1935

حزب کارگر انگلیس: لندن اقدام علیه حزب‌الله لبنان را توجیه کند

سخنگوی حزب کارگر انگلیس از دولت کشورش خواست تا اقدام دیروز علیه حزب‌الله لبنان را توجیه کند.
کد خبر: ۸۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸ 27 February 2019

سخنگوی حزب کارگر انگلیس از دولت کشورش خواست تا اقدام دیروز علیه حزب‌الله لبنان را توجیه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سخنگوی حزب کارگر انگلیس امروز سه شنبه از دولت کشورش خواست تا اقدام روز گذشته لندن علیه حزب الله لبنان را توجیه کند.

سخنگوی حزب کارگر انگلیس در این خصوص اعلام کرد: وزیر کشور اکنون باید نشان دهد که تصمیم اتخاذ شده وی، واقعی و بی طرفانه اتخاذ شده است.

وی در این باره تصریح کرد: اکنون وزیر کشور باید نشان دهد تصمیم دیروز وی بر مبنای شواهدی آشکار و جدید و نه سودای ریاست او گرفته شده است.

این درحالیست که «امانوئل ماکرون» رئیس‌ جمهوری فرانسه دیروز از مخالفت این کشور با تصمیم انگلیس در خصوص اضافه کردن شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان در لیست نهادهای تروریستی خبر داد.

رئیس‌جمهوری فرانسه در این باره گفته بود: فرانسه میان شاخه‌ نظامی حزب‌الله لبنان و شاخه سیاسی آن تمایز قائل است. مردم لبنان باید در این باره تصمیم بگیرند.

همزمان با ادامه تلاش‌ های آمریکا به منظور تشدید فشار بر حزب‌الله لبنان، «ساجد جاوید» وزیر کشور انگلیس دیروز دوشنبه اعلام کرد که لندن کلیت حزب‌الله لبنان را در فهرست گروه‌ های تروریستی قرار داده است.

وزیر کشور انگلیس در پیروی محض از اوامر واشنگتن و صهیونیست ها بدون اشاره به مبارزه بی امان حزب الله لبنان با تروریست های تکفیری ساخته غرب در این خصوص در ادعائی مضحک مدعی شد: حزب الله به تلاش های خود در راستای بی ثباتی در اوضاع شکننده در خاورمیانه ادامه می دهد! بر این اساس، دیگر نمی توانیم میان شاخه نظامی که پیشتر آن را ممنوعه خوانده بودیم با شاخه سیاسی آن تمایزی قائل شویم؛ لذا تصمیم گرفتیم کلیت این گروه را ممنوعه اعلام کنیم.

گفتنی است، تصمیم پوشالی وزیر کشور انگلیس باید به تصویب پارلمان این کشور برسد.

لازم به ذکر است، انگلیس و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا تاکنون صرفا شاخه نظامی حزب‌الله لبنان را تروریستی اعلام کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها