بازدید 2894
مقصودی:

بی توجهی وزارت صمت به شایسته سالاری

عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس گفت: به زعم نمایندگان پس از وزارت رحمانی باید مشکلات ایران خودرو و سایپا تا حدودی برطرف می‌شد در حالیکه نه تنها در حال حاضر مشکلات این حوزه حل نشده بلکه روز به روز بر مسائل آن افزوده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 26 February 2019

حسین مقصودی درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در حال حاضر نمایندگانی که به آقای رحمانی رای اعتماد دادند پشیمان هستند چراکه ناامیدی بسیاری در جامعه به وجود آمد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بدنه وزارت صنعت معدن و تجارت بی‌انگیزگی موج می‌زند، افزود: نمایندگان تصور می‌کردند آقای رحمانی با توجه به سابقه‌ای که در حوزه صنعت دارد می‌تواند مشکلات صنعت خودروسازی را رفع و شرایط را سامان دهد این در حالی است که نه تنها این مهم محقق نشد بلکه در حال حاضر وضعیت بدتر نیز شده است.

وی اظهار کرد: اگرچه نمایندگان تمام توان خود را به کار گرفتند تا از تعطیلی قطعه‌سازها و بیکاری یک هزار و ۵۰۰ کارگر جلوگیری کنند اما ایران خودرو و سایپا نمایندگان را به رانت خواری و رشو‌ه‌خواری متهم می‌کنند.

بی توجهی وزارت صمت به شایسته سالاری

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حالی که وزارت صمت باید شایسته‌سالاری را در دستور کار خود قرار دهد به این مهم بی توجه است و وزیر از دوستان خود در مناصب اجرایی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: شاید لابی‌گری‌ها و چانه‌زنی‌های ما برای انتخاب وزیر به عنوان وزیر صنعت جفا بود.

مشکلات ایران خودرو و سایپا پس از وزارت رحمانی روز به روز بیشتر شد

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به زعم نمایندگان پس از  وزارت رحمانی باید مشکلات ایران خودرو و سایپا تا حدودی برطرف می‌شد در حالی که نه تنها در حال حاضر مشکلات این حوزه حل نشده بلکه روز به روز بر مسائل آن افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت وزارت صمت از دوره‌ای که شریعتمداری امور این حوزه را به دست داشت وخیم‌تر شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئولان وزارت صمت فضا را به گونه‌ای فراهم کرده اند که نمایندگان جرات پیگیری مطالبات مردم را ندارند؛ در صورتی که نمایندگان مشکلات مردم را پیگیری کنند به آنها برچسب رشوه‌گیری و رانت‌خواری زده می‌شود.

مقصودی گفت: از آنجا که تنها مدرک کارشناسی، رحمانی تایید شده وزیر صنعت، معدن و تجارت باید از مردم عذرخواهی کند.

استیضاح وزیر صنعت به شدت توسط نمایندگان پیگیری می‌شود

مقصودی بیان کرد: اگرچه در حال حاضر بررسی بودجه در دستور کار مجلس قرار دارد اما استیضاح وزیر صنعت به شدت توسط نمایندگان پیگیری می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به برخی ادعاها درباره اینکه رحمانی به تازگی بر کرسی وزارت صمت نشسته چرا استیضاح را مطرح می‌کنید، اظهار کرد: در قانون نمایندگان محدودیتی برای زمان استیضاح ندارند در صورتی که مصلحت نظام و مردم استیضاح باشد نمایندگان این طرح را پیگیری می‌کنند.

وزیر صمت توان مدیریت حوزه صنعت را ندارد

عضو کمیسیون شوارها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه وزیر صمت توان مدیریت حوزه صنعت را ندارد، اضافه کرد: به زعم بسیاری از نمایندگان آقای رحمانی توان و تخصص کافی برای این اداره این حوزه را ندارد؛ وزیر صنعت باید توانا، باتجربه و متخصص باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان