بازدید 12270

خانم دندانپزشک، عامل مرگ دختر ۳ ساله

کد خبر: ۸۸۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 26 February 2019

دندانپزشک زن در اراک از طرف سازمان نظام پزشکی این شهر در مرگ دختربچه‌ای 3 ساله مقصر شناخته شد و با صدور کیفرخواست پرونده اتهامی این دندانپزشک برای رسیدگی به دادگاه ارجاع شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، قصور این دندانپزشک هنگام درست کردن دندان دختر بچه‌ای به نام روناک در شهریور ماه منجر به مرگش شد.

عباس قاسمی - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی - در این باره گفت: پس از احراز قصور دندانپزشک اراکی در پرونده فوت کودک 3 ساله دادسرای نظام پزشکی اقدام به صدور کیفرخواست درباره این پزشک کرده است.دادستان افزود: همچنین پرونده‌ای درباره به کما رفتن یک کودک دیگر به‌نام امیرعلی در حال پیگیری است که منتظر دریافت نتیجه نظریه فنی وعلمی نظام پزشکی هستیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱۰
تفاوت مهندس با پزشک مهندس قبل شروع کار تعد می دهد ولی پزشک خیر
این چه جور خبر رسانیه - اصلا جزئیات نداره خیلی کلی گفته
آخه بچه‌ي سه ساله چرا بايد در اين سن مشكل دندان داشته باشه؟ يك سال هست دندان در آورده؟ چرا؟ آخه چرا ؟
اگه زمانی که اون طفل معصوم رو به کشتن داد در مطیش رو میبستند این اتفاق برای امیر علی نمی افتاد خدا میدونه چند تا از این پزشکها و دندانپزشکهای دیگه تو کشور هستند که از کنار قصور پزشکیشان به آسونی گذشتند . امیدوارم شاهد این گونه فجایع نباشیم
وقتی قبل از عمل ازت امضا بگیرین که هر بلایی سرت اومد پزشک مسول نیست، خوب پزشک هم اهمیتی نمیده و هرچه بادا باد. باید پزشک از عواقب خطاهاش بترسه نه اینکه هیچی به هیچی
با اظهار تاسف از مرگ دختر 3 ساله ، با توجه به مندرجات کتاب " انسان موجود ناشناخته " اثر الکسیس کارل جراح فرنسوی ، از داخل بدن انسان هیچکس خبر ندارد و اتفاقی که رخ می دهد و ناگوار میباشد باعث میشود که پزشک ، دندانپزشک و کلیه جراحان بطور 100% محکوم نشوند.
بهتر است مراجعین محترم قبل از مراجعه به دکتر بیوگرافی کامل او را از تمامی جهات بررسی نمایند تا با چنین مشکلی سخت روبرو نشوند.
ا
برای بچه سه ساله مگه دندون میسازن؟ واقعا بعضیا دیگه اونقدر پول دارن که نمیدونن چکارش کنن.
خدا به داد دل مادر اون طفل اول که جونشو از دست داد برسه و خدا به اون طفل دوم که تو کماست سلامتی عطا کنه
یه توضیحی می دادین که مشکل از کجا بوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار