بازدید 3658

حزب کارگر به دنبال برگزاری مجدد همه‌پرسی برگزیت

جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس اعلام کرد حزبش طرح برگزاری دومین همه پرسی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را مطرح کرده و یا از این طرح پیشنهادی حمایت خواهد کرد
کد خبر: ۸۸۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲ 26 February 2019

جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس اعلام کرد حزبش طرح برگزاری دومین همه پرسی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را مطرح کرده و یا از این طرح پیشنهادی حمایت خواهد کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، رهبر حزب کارگر با اعلام حمایت از برگزاری مجدد همه پرسی برگزیت، اعلام کرد به نمایندگان مجلس انگلیس خواهد گفت که این اقدام از اجرای طرح زیانبار حزب محافظه کار برای برگزیت که به انگلیس تحمیل شده است، جلوگیری خواهد کرد.

علاوه بر این، کوربین قرار است تا اصلاحیه ای را برای طرح برگزیت دولت در مجلس پیشنهاد کند که پنج درخواست اصلی را از ترزا می نخست وزیر انگلیس مطرح می کند تا به این شرط حمایت حزب کارگر از یک توافق نهایی برگزیت تضمین شود.

جرمی کوربین قصد دارد به نمایندگان مجلس انگلیس یادآوری کند که حزب او به خانم نخست وزیر اجازه نخواد داد تا زمان را برای حرکت به سوی خروج بدون توافق کشور از اتحادیه اروپا تلف کند.

انگلیس قرار است بر اساس برنامه های اتخاذ شده در 29 ماه مارس از اتحادیه اروپا خارج شود.

یک توافق بین بروکسل و لندن درباره روند برگزیت اواسط ژانویه از طرف پارلمان انگلیس رد شد. در این شرایط در کنار یک خروج نامنظم انگلیس با عواقب اقتصادی بسیار سخت برای اروپا و انگلیس احتمال به تعویق افتادن تاریخ برگزیت هم قابل تصور است.

اگر تاریخ برگزیت تا بعد از تابستان به تعویق بیفتد انگلیس ممکن است مجبور شود بار دیگر در انتخابات پارلمانی اروپا شرکت کند.انتخابات پارلمانی اروپا از23 تا 29 ماه می سال 2019 در اتحادیه اروپا برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها