بازدید 7276

قیمت سکه طرح جدید در بازار امروز

سومین روز هفته در بازار طلا و سکه، شاهد کاهش قیمت ها نسبت به دور روز گذشته بودیم. این روند تحت تاثیر افت نسبی نرخ ارز به ویژه دلار رقم خورده است.
کد خبر: ۸۸۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 25 February 2019

سومین روز هفته در بازار طلا و سکه، شاهد کاهش قیمت ها نسبت به دور روز گذشته بودیم. این روند تحت تاثیر افت نسبی نرخ ارز به ویژه دلار رقم خورده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار امروز (دوشنبه ششم اسفندماه ۹۷) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و سکه تهران، هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) با کاهش قیمت نسبت به روز قبل، به رقم 4,650,000 تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به نرخ 4,550,000 تومان معامله شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز بنا بر اعلام اتحادیه، 2,650,000 تومان می باشد و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم 1,720,000 تومان رسیده است. همچنین هر سکه یک گرمی در بازار امروز، 850 هزار تومان بوده است.

این روند در حالی امروز رقم خورده است که قیمت جهانی طلا در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا به دنبال افت ارزش دلار در برابر یوان افزایش یافته است. به نقل از ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۳۳۰.۴۸ دلار رسید. در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل ثابت بود و در ۱۳۳۳ دلار ایستاد. نرخ مبادلات یوان چین با ۰.۶ درصد افزایش، به ۶.۶۷۳ یوان در برابر دلار آمریکا رسید. افزایش مذکور پس از اعلام این خبر روی داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ممکن است تعرفه‌ها روی واردات کالاهای چینی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار را از ۱۰ به ۲۵ درصد افزایش ندهد.

قوی‌تر شدن ارزش یوان، طلا را برای چینی‌ها که بزرگترین مصرف کنندگان این فلز ارزشمند در جهان هستند ارزان‌تر می‌کند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس