بازدید 6172
۲

عقب نشینی ۲۰۰ تومانی دلار در سنا/ یورو ثابت ماند

بازار ارز امروز در ادامه روند اصلاح قیمت گذاری نرخ توسط صرافی‌های بانکی به عنوان بازار ساز، با کاهش قیمت نرخ دلار در سامانه سنا مواجه شد. روندی که در بازار آزاد نیز مشاهد شد و دلار در حالی که روز گذشته ۱۴ هزار تومان را نیز، به ثبت رسانده بود، امروز با کاهش قیمت نسبی همراه شد.
کد خبر: ۸۸۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 25 February 2019

تابناک اقتصادی

بازار ارز امروز در ادامه روند اصلاح قیمت گذاری نرخ توسط صرافی‌های بانکی به عنوان بازار ساز، با کاهش قیمت نرخ دلار در سامانه سنا مواجه شد. روندی که در بازار آزاد نیز مشاهد شد و دلار در حالی که روز گذشته ۱۴ هزار تومان را نیز، به ثبت رسانده بود، امروز با کاهش قیمت نسبی همراه شد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار امروز (دوشنبه ششم اسفندماه ۹۷) بر اساس اعلام سامانه سنا بانک مرکزی، هر اسکناس دلار آمریکا با افت قیمت خرید و فروش شده است.

به گونه‌ای که در لحظه تنظیم این گزارش، هر اسکناس دلار آمریکا با نرخ ۱۳۳۵۰ تومان خریداری شده و با کاهش ۲۰۰ تومان نسبت به نرخ پایانی روز قبل، به رقم ۱۳۴۵۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شده است. هرچند این نرخ‌ها در صرافی‌های بانکی رقم خورده است، اما در بازار آزاد نیز با اندکی افزایش، شاهد قیمت گذاری نرخ دلار بوده ایم.

این در حالی است که روز شنبه، صرافی‌های بانکی، هر اسکناس دلار آمریکا را با نرخ ۱۲۵۰۰ تومان به فروش رساندند که این نوع قیمت گذاری با توجه به اختلاف قیمت با بازار آزاد، باعث افزایش تقاضا در بازار ارز شد.

همچنین به نقل از سنا، امروز هر اسکناس یورو بدون تغییر نسبت به روز قبل، با نرخ ۱۵۵۰۰ تومان در صرافی‌های بانکی خریدار شده و به قیمت ۱۵۶۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شده است.

عقب نشینی ۲۰۰ تومانی دلار در سنا/ یورو ثابت ماند

بر اساس این گزارش، امروز همچنین بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را اعلام کرد. بر این اساس: هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه ششم اسفند ماه ۹۷» بدون تغییر نسبت به روز یکشنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۷۳ ریال افزایش ۵۴ هزار و ۸۸۸ ریال و هر یورو نیز با ۱۲ ریال رشد ۴۷ هزار و ۶۲۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۹۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۸۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۸۴ ریال، روپیه هند ۵۹۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۳۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۱۶۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۹۵۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۹۶۰ ریال قیمت خورد.

از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۸۲۹ ریال، راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۴ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۸۹۴ ریال، روبل روسیه ۶۴۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۶ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۱۰۹ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۵۰ هزار و ۲۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۳۹ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۷۸۹ ریال تعیین شد.

افزون بر این نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۰۲ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۶۳ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۶۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۴۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۱۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۴۶۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۵۹ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۷۷۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۹۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۶۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۶۴۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۴۹ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۶۹۲ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
هورا دویست تومان ارزان شد ممنون ممنون ممنون
خدایا شکرت باورم نمیشه دلار دویست تومن ارزون شده!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی