بازدید 7094

فرار کودکانه برای ملاقات با پدر

کد خبر: ۸۸۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 25 February 2019

خواهر و برادر کوچولو که از سوی پدر معتادشان به خانواده دیگری سپرده شده بودند برای ملاقات با پدرشان از آن خانه فرار کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایران، ساعت 9 شب 23 بهمن مرد مغازه‌داری در شهرک ولیعصر متوجه صدای گریه دو کودک شد. صاحب سوپرمارکت از مغازه بیرون آمد و به دنبال صدا راه افتاد. چند متر جلوتر دختر 3 ساله و پسر 5 ساله‌ای را در حال گریه کنار خیابان دید. نازنین و ابوالفضل خواهر و برادری بودند که هیچ مشخصاتی از خانواده خود نداشتند. مرد میانسال دو کودک را به کلانتری شهرک ولیعصر برد.

بدین ترتیب موضوع بلافاصله به بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد. به دستور بازپرس سهرابی دو کودک به بهزیستی ترکمان منتقل شدند. در ادامه تحقیقات ابوالفضل به مأموران گفت: من و نازنین خواهر و برادر هستیم و با پدرمان زندگی می‌کردیم. اما چند روز قبل پدرمان، ما را به خانواده‌ای سپرد. اما بعد از چند روز دلمان برای پدرمان تنگ شد، خواهرم خیلی گریه می‌کرد به همین خاطر یواشکی از خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردیم بیرون آمدیم تا پدرمان را پیدا کنیم.

پسرک 5 ساله مشخصات و نام پدرش را به مأموران داد و با این احتمال که پدر دو کودک سابقه دار باشد مأموران به سراغ آلبوم متهمان سابقه دار اداره آگاهی رفتند. بدین ترتیب پدر ابوالفضل و نازنین که سابقه اعتیاد داشت شناسایی شد.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران محل سکونت مرد جوان شناسایی و به دادسرا احضار شد.

مرد شیشه‌ای در تحقیقات گفت: همسرم طلاق گرفت و از طرفی اعتیاد شدید به مواد مخدر داشتم. چون نمی‌توانستم از بچه هایم مراقبت کنم آنها را به خانواده‌ای سپردم که بچه دار نمی‌شدند. قرار شد تا وقتی که وضع مالی‌ام خوب شود آنها از بچه‌هایم مراقبت کنند. اما بچه‌ها دلشان برایم تنگ شده و از خانه فرار کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۲
متاسفم برای امثال تو که مواد رو به این همه احساس و لطافت و حس زندگی ترجیح میدن شماها مایه ننگ هستید برای انسانیت
الهی بمیرم براتون. لعنت به پدر معتاد.لعنت به مادر بیفکر. لعنت به پدر و مادری که بدون فکر بچه دار میشن و سرنوشتشون براشون مهم نیست. قلبم درد گرفت
باید قانونی را مصوب کرد که کفالت فرزندان را از والدین بی لیاقت صلب و به خانواده های مناسب برای تربیت صحیح و زندگی بهتر واگذار کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
این دقیقا کاری هست که در جوامع توسعه یافته انجام میشه
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
بله قطعا و حتما خانواده های سالم و خوب باشند که این بچه ها اینقدر سختی نکشند
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
همچین قانونی وجود داره
الهي بميرم براشون ))))):
گریه ام گرفت. بخدا خودمون خیلی گرفتاریم ولی اینا رو که میخونم انگار قلب ادم پاره پاره میشه. خدایا خودت محافظ این بچه ها باش خدایا خودت به دادشون برس خدایا
فقط افسوس
کشورما را چه می شود؟
اعتیاد یک بیماریه. نیاز به درمان داره. ای کاش مرد را به مراکز معتبر ترک اعتیاد مثل کنگره 60 معرفی کنند تا یک زندگی جدید را شروع کند و این بچه های نازنین هم دیگر دلشان برای پدر تنگ نشود و همه در کنار هم باشند.
چرا اینقدر ازاینسانیت دور شودیم آخرتوحش تاچه حد شرم برماباد
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی