بازدید 42303
آگهی

تخلیه چاه مکانیزه با اصول بهداشتی چیست؟

کد خبر: ۸۸۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 24 February 2019

 

تخلیه چاه اصولی و باکیفیت علاوه بر جلب رضایت مشتریان به چاه فاضلاب هم آسیبی وارد نمیکند.

تخلیه چاه زمانی انجام میشود که چاه توالت و فاضلاب پر شده باشد. دلایل مختلفی برای پر شدن چاه توالت و فاضلاب وجود دارد. از مهمترین دلایل آن میتواند چربی، پلاستیک، مو ... باشد. به هر حال این مسئله ممکن است برای هر خانه و ساختمانی رخ بدهد و توجه به چنین مسائلی بسیار مهم است. البته هر چه خانه و ساختمان قدیمی تر باشد این مسئله بیشتر اتفاق میافتد. پرشدن چاه فاضلاب هم یکی دیگر از دلایل برای انجام عملیات تخلیه چاه است. البته گرفتگی لوله با گرفتگی و پر شدن چاه متفاوت است و برای گرفتگی لوله باید از لوله بازکنی استفاده کرد. قیمت و نوع عملیات تخلیه چاه و باز کردن لوله در شهرهای مختلف متفاوت است. قیمت تخلیه چاه تهران و لوله بازکنی تهران با شهرهای دیگر متفاوت است و با توجه به علل و شرایط مختلف تعیین میشود.

تخلیه چاه به دلیل پر شدن چاه

بعضی از مواقع چاه فاضلاب پر میشود و برای این کار باید چاه را تخلیه کنیم تا مشکل ایجاد شده برطرف شود. یکی از فرایندهای تخلیه چاه لایروبی چاه است. لایروبی چاه زمانی انجام میشود که خاک، سنگ و یا اجسام سنگین در چاه گیر کرده و باعث گرفتن آن شده باشد. با لایروبی چاه میتوان مشکل گرفتگی آن را برطرف کرد. البته عمل لایروبی چاه باید توسط افراد متخصص و مجرب که دارای وسایل و تجهیزات تخصصی در این زمینه هستند؛ انجام شود. افرادی که در شرکتهای تخصصی و مهندسی در زمینه تخلیه چاه فعالیت میکنند. این شرکتها دارای وسایل و تجهیزات تخصصی در این زمینه هستند و کار تخلیه چاه را به بهترین نحو انجام میدهند تا مشتریان رضایت کامل از مراجعه به آنها جلب کنند. در ادامه علائم و نشانههای پر شدن چاه ذکر خواهد شد. این علائم و نشانهها عبارتند از:

بوی گند و زنندهی فاضلاب
باز نشدن و بالا آمدن آب توالت
وجود حشرات موذی مانند سوسک
نداشتن کشش آب در خاک

 

تخلیه چاه اصولی

پر شدن چاه فاضلاب، مشکلات زیادی را برای خانهها و ساختمانها ایجاد خواهد کرد. گرفتن راه آب، ایجاد بوهای زننده و بد و ورود حشرات موذیای چون سوسک میتواند از جمله این مشکلات برای ساکنان این خانهها و ساختمانها باشد. برای رفع این مشکلات و این مسائل آنها باید برای تخلیه چاه اقدام کنند. اما تخلیه چاه کاری است حساس و خطرناک که اگر به روشهای اصولی و درست انجام نشود، میتواند مشکل ساز شود. شرکتهای مهندسی دارای تجهیزات و وسایل تخصصی و افرادی کارآزموده و آموزش دیده هستند که میتوانند این کار را اصولی و درست انجام دهند. با مراجعه به این شرکتها میتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. استفاده از دستگاههایی چون تانکرهای مکنده، پمپهای مکنده و ساکشن مخصوص میتوان عمل تخلیه چاه را به صورت فوری و در اسرع وقت با کمترین قیمت و هزینه انجام داد و رضایت مشتریان را جلب کرد.

اصول تخلیه چاه

مراجعه به شرکتهای مهندسی و تخصصی در این زمینه
استفاده از نیروهای مجرب، کار آزموده و آموزش دیده
استفاده از تجهیزات و وسایل مدرن، پیشرفته و تخصصی
رعایت نکات ایمنی و فنی


قیمت تخلیه چاه

عوامل و نشانههای مختلفی برای تعیین قیمت تخلیه چاه در نظر گرفته میشود. شرکتهای مختلف با توجه به سابقه، استفاده از تجهیزات مدرن یا قدیمی، استفاده از تجهیزات جدید یا فرسوده، استفاده از نیرو و کادری مجرب و آموزش دیده و با توجه به شهر و موقعیت مکانی و ... قیمت تخلیه چاه را تعیین میکنند. مثلا قیمت تخلیه چاه تهران ممکن است با شهرهای دیگر متفاوت باشد. البته قیمت تخلیه چاه باید طوری باشد تا رقابت بین شرکتهای مختلف انجام شود و مشتریان بتوانند آن شرکتی را انتخاب کنند که قیمتی منصفانه با توجه به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه میدهند؛ تعیین میکنند. ناگفته نماند که سازمانهای نظارتی قیمت مصوب و تایید شده را تعیین میکنند و شرکتهای مختلف اگر قیمتی فراتر از حد تعیین شده؛ از مشتریان بگیرند، جریمه خواهند شد.

تخلیه چاهِ چاههای فاضلاب قدیمی

یکی از دلایل دیگر گرفتگی چاه فاضلاب و پر شدن آن کهنه و فرسوده شدن چاه فاضلاب است. دلایل مختلفی برای کهنه و فرسوده شدن چاه فاضلاب وجود دارد. به هر حال رسیدگی و مراقبت از چاه فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است. رسیدگی و مراقبتی که باید به صورت دورهای و منظم انجام شود. هرچه زمان بیشتری از زدن چاه بگذرد؛ آن چاه فاضلاب به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیاز دارد تا دچار گرفتگی و پر شدن نشود و مشکلات و دردسر برای ساکنین ایجاد نکند. اگر تخلیه چاه اصولی و درست و در اسرع وقت انجام نشود، چاه فاضلاب بیشتر در خطر تخریب و نابودی قرار خواهد گرفت.

تخلیه چاه مکانیزه

مهمترین تفاوت بین شرکتهای تخلیه چاه مختلف، استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و خدمات دهی بهتر است. هرچه تجهیزات و نیروی انسانی شرکتی تخصصی تر و بهتر باشد، کار تخلیه چاه سریعتر انجام شده و رضایت مشتری بهتر جلب خواهد شد. البته قیمت کار و نوع سرویس دهی این شرکتها با هم متفاوت خواهد بود. شرکتهای تخلیه چاه معمولا به دو صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه این کار را انجام میدهند. شرکتهایی که این کار را به صورت مکانیزه انجام میدهند، سریعتر، بهتر، اصولی تر و با قیمت بیشتری آن را انجام میدهند. آنها از تجهیزات پیشرفته و سیستمهای نوین تخلیه چاه استفاده میکنند. البته شما باید مراقب این باشید تا گول و فریب شرکتهای مختلف را نخورید. شرکتهایی هستند که به دروغ تبلیغ شرکت تخلیه چاه مکانیزه را میکنند اما از وسایل و تجهیزات کهنه و فرسوده استفاده میکنند و علاوه بر آسیب زدن به چاه فاضلاب ساختمان و خانهی شما دستمزد بیشتر و بالاتری میگیرند. شرکتهایی میتوانند این کار را به صورت حرفهای و اصولی و کاملا مکانیزه انجام دهند که دارای سابقهای درخشان باشند و از تجهیزات و وسایل مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی متخصص و مجربی استفاده میکنند. در ادامه به تجهیزاتی که برای تخلیه چاه به صورت مکانیزه انجام میشود؛ اشاره خواهد شد. این تجهیزات عبارتند از:

تانکر ده هزار لیتری
پمپ مکنده و پمپ ساکشن
پمپ لجن کش
انواع ابزارها و لوازم مخصوص این کار
کارگران و نیروی انسانی مجرب و کارآزموده

 

تماس با لوله بازکنی عبدلی :

لوله بازکنی | تخلیه چاه عبدلی  ۰۹۱۲۱۹۳۷۰۹۰

لوله بازکنی شمال تهران۲۲۴۲۲۰۵۰

لوله بازکنی | تخلیه چاه   غرب تهران ۴۴۲۱۶۰۶۰

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار