بازدید 4491
قطر نه آب دارد، نه خاک اما آدم از استادیوم هایش حظ می برد

دایی:ورزشگاه‌های‌جدیدایران مرا یادِشوروی می‌اندازد

کد خبر: ۸۸۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 23 February 2019

سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور، شدیدا به عملکرد شرکت خودروسازی سایپا در حمایت از تیم فوتبال این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی گفت : من 20 سال پیش برای السد قطر بازی می‌کردم. یک ورزشگاه کهنه و قدیمی داشت. که هم در آن تمرین می‌کردیم و هم بازی می‌کردیم اما اکنون ببینید 7-8 زمین تمرین عالی دارند آن هم کشوری که نه خاک دارد نه آب. چمن‌هایش را ببینید آنها پول را درست مدیریت می‌کنند. نه آب دارند نه خاک. بعد از این همه سال ببینید چه درست کرده‌ اند آدم حظ می‌کند. بعد ما بعد از 22سال و اندی چه کردیم؟ کجا را اضافه کردیم. به غیر از ساخت یک سری ورزشگاه هم شکل که خودم با دیدنش یاد شوروی می‌افتم، آن هم در جایی مثل سیستان و بلوچستان که نه تیم فوتبال دارند نه کار فوتبال می‌کنند و نه علاقه‌ای به این ورزش دارند. ببینید چه بلایی سر این ورزشگاه آمده است. هزینه نگهداری‌اش را هم ندارند.

دایی:ورزشگاه‌های‌جدیدایران مرا یادِشوروی می‌اندازد

در کرمانشاه ده ساختم اما نگفتند چه کسی ساخته، فقط گفتند فلانی احضار شد

وی در مورد اینکه شما در کرمانشاه مدیریت خوبی کردید اما این مشکل در جاهای دیگر کشور دیده می‌شود، گفت: مشکل فقط مربوط به فوتبال نیست مربوط به کل جامعه ماست. فوتبال فقط بخش کوچکی از جامعه و کشور است. شما دیدید که در کرمانشاه چه کردیم. خدا را شکر. اول ماه تمام این خانه‌ها را تکمیل کردیم و به روستائیان دادیم. من در آنجا ده نساختم بلکه شهرک ساختم. کاری که گروه ما کرد هیچ کسی در ایران نکرده است. این مردم به ما کمک کردند. مردم ما خوب هستند بدون آنها نمی‌توانستیم کاری کنیم. متاسفانه یک بار صحبت کردم این همه مشکل ایجاد کردند. اما یک بار نگفتند چه چیزی ساخته شده است تا مردم بفهمند فقط ذهن مردم را به بیراهه بردند و مسائل منفی را به آنها گفتند اما یک بار مسائل مثبت را به آنها نگفتند. یک بار فقط در اهواز گفتند روستایی در سر پل ذهاب تمام شد اما نگفتند چه کسی آن را تمام کرد و فقط بلدیم زیرنویس کنیم آگاهی فلان کس را خواست. دادستانی چنین کرد. ما خیلی مشکل داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار