بازدید 3779

حضور موثر بیمه معلم جهت کاهش تاثیر تحریم‌ها

کد خبر: ۸۸۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 23 February 2019

رییس کل بیمه مرکزی در بازدید از شرکت بیمه معلم پیاده سازی سند استراتژیک بیمه معلم را از دستاوردهای مهم و مزیت منحصر بفرد این شرکت یاد کرد و گفت: بیمه معلم با توجه به ظرفیت‌های مدیریتی و پتانسیل سهامداری خود می‌تواند حضور موثری در بازار منطقه جهت کاهش اثرات تحریم‌ها داشته باشد.

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه معلم دکتر غلامرضا سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بازدید از واحدها و معاونت‌های مختلف شرکت سهامی بیمه معلم، ضمن ابراز خرسندی از وجود نیروی انسانی متخصص و جوان در این شرکت، تدوین و اجرای سند استراتژیک در بیمه معلم را از مزیت‌های آن دانست و افزود: پیاده سازی سند چشم انداز و برنامه استراتژیک در بیمه معلم نوید بخش و امیدوارکننده است و در میان شرکت‌های بیمه امری منحصر بفرد محسوب می‌شود.

رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه تحقق اهداف در سایه وجود برنامه‌های راهبردی محقق می‌شود، عنوان کرد: تجارب حاکی از آن است که سازمان‌هایی که فاقد برنامه چشم انداز مشخص و کاربردی هستند، محقق شدن اهداف در آنها با چالش روبرو می‌شود.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه شرکت‌های بیمه باید کیفیت و تمایز در خدمات را در دستور کار قرار دهند، افزود: یکی از شاخص‌های توسعه صنعت بیمه، ارایه محصولات متمایز توسط شرکت‌های بیمه است تا بیمه گذاران در انتخاب بیمه گر خود تفاوت را احساس کنند، در این راستا بیمه گذاران بیمه معلم نیز باید با دریافت محصولات متمایز، امکان انتخاب خدمات متنوع را داشته باشند.

رییس کل بیمه مرکزی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این شرکت از سال ۹۱ تا کنون در حذف زیان انباشته و سودآوری در کنار متنوع سازی پرتفوی به انتظارات نهاد نظارتی از این شرکت بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: با توجه به ترکیب سهامداری منحصر بفرد بیمه معلم در کنار مدیران مجرب و نام آشنا، این شرکت بیمه‌ای می تواند با نفوذ در جامعه 13 میلیون نفری دانش آموزان و جامعه 1.300.000 نفری معلمان، حوزه حمل و نقل دریایی کشور و کارکنان کشتیرانی پرتفوی خود را افزایش دهد.

سلیمانی در ادامه با خشنودی از جذب پرتفوی 20 درصدی بیمه معلم در بخش بیمه‌های زندگی تصریح کرد: بیمه معلم با توجه به مزیت‌های سهامداری خود می‌تواند در رشته‌های عمر، سرمایه گذاری و مستمری جامعه معلمان ورود پیدا کند و در پوشش نیازهای این قشر در دوران بازنشستگی سهم بسزایی داشته باشد.

وی در ادامه این نشست صمیمانه ضمن ارایه رهنمود‌هایی به دیگر شرکت‌های بیمه تاکید داشت: باید کنترل صدور ثالث و ارزیابی ریسک در این حوزه را در دستور کار قرار داده و در وصول مطالبات اهتمام ورزند.

سلیمانی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه باید از خودزنی و تخفیفات غیرفنی اجتناب کنند، تصریح کرد: انتظار می‌رود با توجه به توافق مدیران در سندیکا مبنی بر عدم اعمال تخفیف، شرکت‌های بیمه بر این توافق پایبند باشند.

وی همچنین از شرکت‌های بیمه درخواست کرد در انعقاد قراردادهای بزرگ دوراندیشی و مدیریت ریسک را در دستور کار قرار دهند.

محمد ابراهیم تحسیری، مدیر عامل محترم بیمه معلم نیز در این نشست با اشاره به اینکه سند استراتژیک بیمه معلم به عنوان سند چشم انداز برتر شرکت‌های زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شده است، گفت: این شرکت با تکیه بر انسجام هیئت مدیره و تخصص سازمانی، این برنامه استراتژیک را فرا روی خود قرار داده است.

وی افزود: این شرکت بیمه‌ای با اجرای سند چشم انداز توانست زیان انباشته خود در سال ۹۱ را به سود 46 میلیارد تومانی در سال ۹۶ تبدیل کند.

تحسیری در ادامه تصریح کرد: شرکت بیمه معلم اصلاح ساختار سازمانی، پالایش شعب و نمایندگی ها با شفافیت در عملکرد آنها را در دستور کار خود قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی