بازدید 2468

افزایش ۲۰درصدی تمامی حقوق‌ها عادلانه نیست

نماینده مردم شازند در مجلس، گفت: در شرایط کنونی افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها به صورت یکپارچه عدالت محسوب نمی‌شود زیرا مبنای حقوقی برخی افراد با توجه به مسئولیت، تحصیلات و سنوات بالا است.
کد خبر: ۸۸۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 23 February 2019

علی ابراهیمی نماینده مردم شازند در خصوص افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌های پرداختی، گفت: در حال حاضر تمامی مولفه‌های زندگی گران شده و افزایش قیمت‌ها در بازار توجهی به میزان افزایش حقوق اقشار جامعه ندارند، به این معنا که گوشت با قیمت گران برای همه افراد با حقوق‌های متفاوت قابل خرید است.

مبنا قرار دادن افزایش ۲۰درصدی حقوق‌ها موجب اختلاف در پرداخت‌ها می‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، موافق افزایش20 درصدی حقوق ها نیستم زیرا حقوق های پرداختی با یکدیگر متفاوت هستند، تصریح کرد: با توجه به میزان اختلاف بین حقوق های پرداختی مبنا قرار دادن افزایش ۲۰درصدی موجب افزایش اختلاف پرداخت‌ها می‌شود.

روش پلکانی معکوس بهترین راه کار برای افزایش حقوق‌ها

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، بهترین راه‌کار برای افزایش حقوق‌ها می‌تواند روش پلکانی معکوس باشد، ادامه داد: همچنین می‌توان بخشی از اعتبار افزایش حقوق‌ها را به صورت عددی ثابت در نظر بگیریم و تقسیم کنیم و در کنار آن ضریب متغیری نیز داشته باشیم.
علی ابراهیمی

 

فشار تورم سالانه بر همه اقشار وارد می‌شود

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها به صورت یکپارچه عدالت محسوب نمی‌شود زیرا مبنای حقوقی برخی افراد با توجه به مسئولیت، تحصیلات و سنوات بالا است، عنوان کرد: تورم به صورت سالانه افزایش پیدا می‌کند و فشار آن به صورت یکپارچه بر اقشار وارد می‌شود اما رقم افزایش حقوق ‌ها یکسان نیست.

افزایش حقوق‌ها با استفاده از روش ‌درصد ثابت صحیح نیست

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش حقوق‌ها با استفاده از روش ‌درصد ثابت صحیح نیست و اگر در مقطعی از زمان توجیه اقتصادی داشته در حال حاضر روش اشتباهی محسوب می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی