بازدید 5862

سردارآزمون بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شد

کد خبر: ۸۸۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 22 February 2019

ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت روسیه به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون با درخشش مقابل فنرباغچه ترکیه به عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا انتخاب شد.

ملی‌پوش ایرانی تیم زنیت در جریان بازی دیشب دو گل زده و یک پاس گل داد تا زمینه‌ساز صعود تیمش به دور بعدی شود. داکا بازیکن سالزبورگ، پابلو سارابیا هافبک سویا و هادسون اودوی بازیکن چلسی دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته بودند.

 
 

سردار آزمون که هفته قبل حضور تعویضی برابر فنرباغچه داشت، نمایش خیره کننده خود در بازی برگشت را در دقیقه ۷۶ تکمیل کرد و پاس در عمق آرتم ژیوبا را با توپ‌گیری از مهمت توپال، کاپیتان فنرباغچه و زننده گل اول این تیم، با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد تا درآستانه صعود قرار بگیرد.

زنیت سن پترزبورگ که از دقیقه ۸۰ آنتون زابولوتنی را به جای سردار آزمون در ترکیب داشت، با نمایش خیره کننده ملی پوش ایرانی خود به برتری ۳ بر یک برابر فنرباغچه رسید و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد. سردار آزمون علاوه بر زدن دو گل و دادن یک پاس گل، ۶ شوت به سمت دروازه زد که چهار شوت داخل چارچوب بود و در ۶ نبرد تن به تن برتری داشت، سه پاس کلیدی داد و دو دریبل موفق از خود ثبت کرد تا با این عملکرد فوق‌العاده، نمره ۱۰ از ۱۰ را بگیرد و به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

آزمون در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در ۱۰ مسابقه پلی‌آف و دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل برای روستوف به ثمر رساند و در همین فصل در چهار بازی لیگ اروپا یک گل زد. این ستاره ملی پوش ایرانی در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز دو بازی در لیگ اروپا برای روبین کازان انجام داد که در آن مقطع نیز یک گل به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار