بازدید 6774
۵ عضو شورای شهر سریش آباد به اتهام تحصیل مال نامشروع محکوم شدند/ تبرئه شدن افشاکنندگان فساد

افشای فساد ۴۱ میلیون تومانی در شورای یک شهر

کد خبر: ۸۸۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 21 February 2019

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از محکوم شدن پنج عضو شورای شهر سریش آباد از توابع استان کردستان به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد و گفت: افرادی که اقدام به انتشار این فساد کرده بودند از اتهام افترا و نشر اکاذیب تبرئه شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، اکبر جوهری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از محکوم شدن پنج عضو شورای شهر سریش آباد از توابع استان کردستان به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد.

وی در رابطه با جزئیات این خبر گفت: موضوع اتهام پنج عضو شورای شهر سریش آباد دایر بر تحصیل مال از طریق نامشروع بدین شرح است که مبلغ جمعا چهارصد و ده میلیون ریال از سوی پیمانکار معدن شهرداری به حساب شخصی اعضای شورا واریز شده و فیش‌های واریزی یک مرحله آن در پنج فقره در فضای مجازی منتشر گردیده بود.

این مقام قضایی گفت: دادگاه با انجام تحقیقات مبسوط و برگزاری چندین جلسه دادگاه و مواجهه حضوری و جلسه رسیدگی، النهایه دفاعیات اعضای شورا را در خصوص پنج فقره فیش واریزی بلاوجه تلقی و هر کدام از اعضای شورا به یکسال حبس تعزیری محکوم کرد.

جوهری تصریح کرد: ضمنا تعدادی از گروه‌های فعال در فضای مجازی که اقدام به انتشار فیش‌ها کرده بودند از اتهام افترا و نشر اکاذیب تبرئه شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان