بازدید 1868

لزوم تکمیل پروژه های نیمه کاره توسط دولت

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه کاره شهرستان های رباط کریم و بهارستان توسط دولت تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ 21 February 2019

حسن نوروزی در نشست علنی امروز (پنجشنبه، 2 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت گفت: چندین پروژه معطل در شهرهای تهران، اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم وجود دارد که مربوط به سفرهای ریاست محترم جمهور در 6 سال گذشته است ولی متاسفانه هیچ اقدامی در جهت تکمیل این پروژه ها صورت نگرفته است.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از این پروژه ها کمربند اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم تا فرودگاه بین المللی امام خمینی است که این پروژه نزدیک به 6 سال است که ادامه مسیر می دهد ولی متاسفانه تا به امروز به انجام قطعی نرسیده است.

وی افزود: از وزیر محترم راه و شهرسازی تقاضا می شود تا خط آهن تهران- اسلامشهر- بهارستان و رباط کریم را که روزی 28 خط در حال رفت و آمد است را مورد توجه قرار داده و سریعا خط 2 این مسیر را تکمیل کنند لذا تا به الان ریالی بابت تکمیل این پروژه پرداخت نشده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: طرح خط انتقال آب الغدیر به اسلامشهر- بهارستان- رباط کریم و پرند نیازمند بودجه است که تقاضا می شود مورد توجه قرار گرفته و بودجه آن تامین شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر