بازدید 3223

رشد ذخایر ارزی روسیه به رغم تحریم‌های آمریکا

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: ذخایر ارزی روسیه با افزایش 8.3 درصدی برای اولین بار در تاریخ این کشور می‌تواند تمام بدهی‌های خارجی و داخلی این کشور را پرداخت کند.
کد خبر: ۸۸۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 21 February 2019

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: ذخایر مبادلات خارجی روسیه به حدی افزایش یافته که می‌تواند همه بدهی‌های خارجی و داخلی این کشور را پرداخت کند.

پوتین در روز چهارشنبه در مجلس فدرال مسکو اعلام کرد: برای اولین بار در تاریخ این کشور ذخایر ما به طور کامل بدهی‌های خارجی از جمله دولت و بدهی‌های بخش بازرگانی را از جمله بدهی دولتی و بدهی بخش بازرگانی را کامل پوشش می‌دهد.

رئیس جمهور روسیه با نشان دادن اینفوگرافیک در مجلس فدرال روسیه، اعلام کرد: حجم بدهی‌های خارجی این کشور 453.7 میلیارد دلار است در حالی که سرمایه‌ ذخایر بین‌المللی ما به رغم 475 میلیارد دلار در 8 فوریه 2019 رسید. 

همچنین پوتین اعلام کرد که می‌خواهد اقتصاد ملی این کشور تا سال 2021 به 3 درصد افزایش یابد و با کمک گرفتن از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در این کشور می‌توان به 6 تا 7 درصد افزایش داد. 

وی نکاتی را برای افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی اعلام کرد و گفت: ما باید عملکرد تولید را افزایش دهیم تا سرمایه‌گذاری در روسیه برای شرکت‌های خارجی جذاب‌تر باشد و همچنین زیرساخت‌های خود را در داخل کشور بهبود بخشیم.

بر اساس این گزارش، ذخایر مبادلات خارجی روسیه سه سال متوالی است که افزایش می‌یابد و طی این مدت 8.3 درصد رشد کرده است. این در حالی است که روسیه درگیر تحریم‌های آمریکا است. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی