بازدید 5619
گزارش

شایعه عجیب؛ فرهادمجیدی ترکیب استقلال را چید؟

کد خبر: ۸۸۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 21 February 2019

در آستانه بازی با پارس جنوبی یک شایعه عجیب در مورد استقلال مطرح شد. شایعه ای مبنی بر اینکه شفر ترکیب خط حمله استقلال را مطابق خواسته فرهاد مجیدی چیده است و طبق خواسته او، منشا و صیادمنش را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، با ورود مجیدی به نیمکت استقلال چنین حواشی و شایعاتی قابل پیش بینی بود اما این جریان خیلی زود راه افتاده است. اگرچه در حال حاضر فرهاد مجیدی به عنوان دستیار اول شفر فعالیت می کند و با توجه به اینکه پیش از این هم خودش یک مهاجم تمام عیار بوده، نظراتش قطعا برای شفر مهم و تاثیر گذار است اما دلیل انتخاب زوج خط حمله استقلال برابر پارس جنوبی تنها بخاطر درخواست مجیدی نبوده و چندین دلیل داشته است.

شایعه عجیب؛ فرهادمجیدی ترکیب استقلال را چید؟

یکی از این دلایل به سیستم چرخشی خاص شفر برمی گردد. از زمان حضور شفر این سرمربی آلمانی نشان داده که هر بازیکنی در قرصت هایی که برای بازی پیدا می کند، خوب ظاهر نشود و آماده نباشد نیمکت نشین می شود و این مسئله در بازی برابر پارس جنوبی هم دوباره ثابت شد. مرتضی تبریزی و داریوش شجاعیان که در بازی برابر تراکتورسازی در هفته قبل نتوانسته بودند به کمک خط حمله آبی ها بیایند، در برابر پارس جنوبی به نوعی با تنبیه شفر مواجه شدند و روی نیمکت نشستند. همین مسئله در مورد میلاد زکی پور هم صادق بود و این مدافع چپ هم بعد از عملکرد ضعیف برابر تراکتورسازی در برابر پارس جای خود را نورافکن داد.

از طرف دیگر از آنجایی که استقلال در بازی برابر پارس جنوبی به پیروزی نیاز داشت و می خواست که شکست برابر تراکتورسازی را در آزادی به فراموشی بسپارد، با ترکیبی هجومی تر و با حضور دو مهاجم تخصصی یعنی صیادمنش و منشا به میدان رفت. فرشید اسماعیلی و پاتوسی هم دیگر مهره های کاملا تهاجمی شفر برای این دیدار بودند تا با تغییر در مهره های هجومی تیم، سه امتیاز بازی تضمین شود. مسئله ای که با بازی تهاجمی و خلق فرصت های متعدد استقلال در همان نیمه اول قطعی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی