بازدید 5150

مظفری زاده: پنالتی استقلال اشتباه بود

کد خبر: ۸۸۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ 20 February 2019

کارشناس داوری ایران معتقد است داور باید نسبت به اعتراضات مقتدرانه تر عمل می کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار عقب افتاده استقلال و پارس جنوبی با برتری 2 برصفر آبی پوشان پایتخت به اتمام رسید. پس از اتمام این دیدارسعید مظفری زاده، کارشناس داوری فوتبال در مورد قضاوت حسن اکرمی در دیدار امروز نظرش را اعلام کرد که بر حسب تفکیک دقایق به شرح زیر است.داور در دقیقه 22 روزبه چشمی را مطابق قانون جریمه کرد.

در دقیقه 26 داور دیدار درگیری منشا در محوطه جریمه را به درستی دستور به ادامه بازی داد. دردقیقه 30 در حالی حسن اکرمی حرکت مدافع پارس روی صیاد منش را پنالتی تشخیص داد که مسیر حرکت توپ نشان می داد که مدافع پارس توپ را زده و تصمیم آقای اکرمی در این صحنه درست به نظر نمی رسید.

دردقیقه 37 فرشید اسماعیلی دردرگیری با محمدفر یک بار دیگر تعادل خودش را از دست داد که این صحنه هم خطایی اتفاق رخ نداد و ادامه بازی تصمیم درستی بود. در دقیقه 79 اسد حاج محمد کمک داور دوم به درستی آفساید مهاجم پارس را اعلام کرد و گل را مردود اعلام کرد.

در مجموع می توانم بگویم حسن اکرمی درچند مورد خطاهای میانه میدان تصمیمش درست به نظر نمی رسید که باعث اعتراض بازیکنان شد ولی داور باید نسبت به اعتراضات برخورد جدی تر نشان می داد و مقتدرانه ترعمل می کرد چون که دامنه اعتراض ها زیاد بود و بازیکنان نسبت به هر تصمیم داورمعترض نشان می دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل