بازدید 4949

اتهام عجیب پژمان منتظری به تمایل رنگی گزارشگر بازی

کد خبر: ۸۸۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 20 February 2019

پژمان منتظری، مدافع ملی پوش تیم استقلال گفت: اینکه گزارشگر بازی اعتقاد دارد صیادمنش با وجود پیوستن به استقلال راه خود را اشتباه رفته، به نظر من قابل هضم نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، پژمان منتظری پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: بازی بدی نبود و ما نتیجه خوبی به دست آوردیم. قصد نداشتم بعد از پایان مسابقه صحبت کنم، اما نکاتی را شنیدم که باید در خصوص آن مطالبی را عنوان کنم. ظاهراً گزارشگر مسابقه در مورد بازیکنان استقلال از جمله من در این دیدار نظراتی را عنوان کرده است که صحبت‌های او در مورد من مشکلی ندارد، اما صحبت‌هایش در مورد اللهیار صیادمنش و اینکه او راه خود را اشتباه می‌رود باید توضیحات کامل‌تری بدهد.

وی تصریح کرد: چطور گزارشگر مسابقه اعتقاد دارد بازیکنی 17 ساله که به باشگاه بزرگ استقلال پیوسته راه خود را اشتباه رفته است؟! شاید ایشان انتظار داشتند صیادمنش به تیم دیگری می‌رفت تا خوش‌شان بیاید. شنیدن این مسائل به هیچ عنوان برای من قابل هضم نیست و امیدوارم دفعه بعد در خصوص استقلال و بازیکنان این تیم به این راحتی نظر ندهند.

مدافع استقلال در مورد اعتراضات خود به حسن اکرمی، داور مسابقه عنوان کرد: تمام تلاش من در این دیدار آرام کردن تماشاگران بود، اما احساس کردم باید در برخی صحنه‌ها با داور صحبت کنم که از سوی ایشان نیز با کارت جریمه شدم. باز هم معتقدم نیاز بود که با داور صحبت کنم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان