بازدید 5102

پایان یک سال فعالیت بیمه سرمد بدون مدیرعامل

بیمه مرکزی گزینه مدیرعاملی بیمه سرمد را تایید صلاحیت کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 19 February 2019

به گزارش رازپول، بيمه مركزي صلاحيت حرفه اي مهدي مهدوي گزينه پيشنهادي مديرعاملي بيمه سرمد را تاييد صلاحيت كرد و با احراز اين صلاحيت غائله بيمه سرمد ختم به خير شد. 

پایان یک سال فعالیت بیمه سرمد بدون مدیرعاملمهدوي یکی از مدیران جوان این شرکت که از ابتدای تاسیس با این شرکت همراه بوده و علی رغم تغییرات مدیریتی در این سالها همراه شرکت تا به امروز باقی مانده است به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. انتخاب مهدي مهدوي به عنوان مدیرعامل و معرفی او به نهاد ناظر بدنه این شرکت را نیز برای تلاش در آینده امیدوار کرده است.

مهدوی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته مهندسی کامپيوتر گرايش سخت افزار– دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد  مهندسی فن آوری اطلاعات است.

مهدوی  به عنوان یکی از مدیران جوان بیمه سرمد که از ابتدای تاسیس مسئولیت معاونت طرح و توسعه این شرکت را برعهده دارد، طراح و مسئول تدوین برنامه راهبردی این شرکت نیز بوده است و دبیری هیات مدیره نیز از جمله دیگر سوابق وی در این شرکت است. فعالیت او در صنعت بیمه از حوزه کارشناسی در بیمه دانا آغاز شده است و با اجرای پروژه های تحقیقاتی و اجرایی متعدد توانسته استعدادهای خود را اثبات کند.

فعالیت های تحقیقاتی یکی از علاقه مندی های اوست . فعالیت های تحقيقات او شامل: 

 - سيستم كارت هوشمند مكمل درماني

 جهت سرويس دهي مناسب به بيمه‌شدگان درماني در صدور معرفي‌نامه‌هاي بيمارستاني و مراجعه مستقيم بيمه‌شدگان به مراكز درماني بدون مراجعه به شعب بيمه دانا،‌ استفاده از كارت هوشمند درماني بصورت يك پروژه مجزا تعريف گرديد و دراين ارتباط سيستم مجزاي بيمه‌هاي درماني در دوبخش FrontOffice و BackOffice طراحي و پياده‌سازي شد و بصورت پايلوت در دو مركز درماني راه‌اندازي شد. شايان ذكر است در حال حاضر اين طرح بدليل هزينه‌هاي مرتبط با بيمه‌گذار و عدم آمادگي مورد انتظار مراكز درماني بصورت عملياتي اجرا نشده و سرويس دهي مطلوب مدنظر با يك طرح كم هزينه‌تر و زود بازده،‌ در حال پياده‌سازي مي‌باشد.

- بررسي ساير فعاليتهاي صورت گرفته در صنعت بيمه

با توجه به ورود شركتهاي خصوصي با بازار بيمه  و سيستم‌هاي موجود و بكار گرفته شده توسط شركتهاي بيمه‌اي داخلي و خارجي،‌ بررسي‌هاي فني در خصوص مزايا و معايب هريك صورت گرفته و امكان‌سنجي لازم جهت بهره‌گيري از تجربيات و توليدات ساير شركتها بعمل آمده است. البته اين موضوع دائما" در حال اقدام بوده و طي سه سال اخير با جديت بيشتري صورت گرفته است. 

با توجه به مرتبط بودن فعاليتهاي بيمه‌اي شركت بيمه‌ دانا با شركتهايي از قبيل بيمه مركزي، سازمان راهنمايي و رانندگي، ثبت احوال و گمركات،‌ مذاكرات متعددي جهت تبادل اطلاعات مورد نياز صورت گرفته كه موارد قابل توجه در اين خصوص به شرح ذيل مي‌باشد:

-  تشكيل بانك اطلاعات بيمه‌نامه‌ خودرو (صدور و خسارت) در بيمه مركزي ايران جهت استعلام‌گيري 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار