بازدید 8234
فرمانده انتظامی آمل:

قاتل جوان 21 ساله آملی دستگیر شد

کد خبر: ۸۷۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ 19 February 2019

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری عامل درگیری و قتل جوان 21 ساله در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، نعمت‌الله آزادی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری منجر به چاقوکشی بین دو جوان در یکی از پارک‌های شهر، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند جوانی 21 ساله در پی یک درگیری با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب به قتل از صحنه جنایت متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم به قتل شناسایی در یکی از شهرهای همجوار شناسایی شد.

این مسؤول بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، متهم را در یکی از منازل روستایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

آزادی اظهار کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با اقرار به قتل علت درگیری را اختلاف با مقتول اعلام کرد که بر اثر یک مشاجره لفظی و درگیری منجر به چاقو کشی و قتل شد همچنین متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و سپس روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه در زمان بروز خشم، تصمیم‌گیری برای افراد سخت و دشوار است، گفت: در این زمان است که فرد از هر ابزاری برای تخلیه روانی خود استفاده می‌کند و به همراه داشتن و حمل چاقو منجر به حوادثی ناگوار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی