بازدید 3264

کلاهبردار حرفه‌ای پرداخت وام در ‌بوشهر دستگیر شد

کد خبر: ۸۷۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 19 February 2019

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهرگفت: فردی که با جعل عنوان از دستگاه‌های اجرایی اقدام به ۶ فقره کلاهبرداری برای پرداخت وام از شهروندان بوشهری کرده بود دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه با حضور پلیس در همه عرصه‌ها فضا برای متخلفان ناامن شده است اظهار داشت: حضور مستمر و شبانه‌روزی پلیس در همه عرصه‌ها ضمن افزایش امنیت، فضا را برای متخلفان ناامن کرده و با مشارکت مردم افراد متخلف در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر می‌شوند.

وی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: یککلاهبردار حرفه‌ای با عناوین مختلف نظیر مدیر شرکت فلات قاره، کارمند استانداری، نماینده خرید سازمان برنامه و بودجه و غیره افراد مورد نظر خود که غالبا بانوان بودند را شناسایی و با اظهار به دارا بودن شماره حساب بانکی و اعتبار در بانک‌ها، امکان دریافت وام برای متقاضیان را فراهم می‌کرد و با جلب نظر اعتماد این افراد مبالغی بین سه تا هفت میلیون تومان از آنان اخذ می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه این فرد پس از دریافت وجه نقد از افراد، دیگر جوابگوی تماس‌های تلفنی آنها نبود گفت: پس از شناسایی هویت فرد کلاهبردار توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، با اقدامات اطلاعاتی و علمی، در یک عملیات هدفمند در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی بوشهر منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم حین بازجویی به 6 فقره کلاهبرداری با همین روش در بوشهر اعتراف کرد افزود: این متهم با صدور قرار بازداشت موقت مرجع قضایی، به زندان منتقل شد.

سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست با هوشیاری و دقت بیشتر فریب ترفند و شگرد این افراد را نخورند و در صورت برخورد با چنین افرادی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی