بازدید 3581

داورزنی: به ریاست والیبال برنمی گردم

کد خبر: ۸۷۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 18 February 2019

داورزنی در مورد عملکرد فدراسیون والیبال و اینکه از زمانی که او از این فدراسیون جدا شده عملکرد این فدراسیون چندان مناسب نبوده و شنیده می شود قرار است او به فدراسیون والیبال بازگردد، واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، معاون وزیر ورزش گفت: بنده عضو هیأت رئیسه جهانی والیبال و نایب رئیس آسیا هستم. طبیعتاً من در فدراسیون جهانی والیبال حضور و مسئولیت آسیای مرکزی را هم بر عهده دارم و طبیعتاً نسبت به والیبال نمی‌توانم بی‌تفاوت باشم اما اینکه بخواهم دخالتی کنم اینطور نیست. در مورد اینکه شایعه شده من در حال بازگشت به فدراسیون والیبال هستم اینطور نیست، من در خدمت والیبال کشور در آن نقشی که هستم، خواهم بود و از والیبال حمایت خواهیم کرد اما اینکه انتخابات آن چه زمانی برگزار شود و ثبت‌نام‌ها چه موقع باشد سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان اتفاق بیفتد.

نامه ای در مورد جودو ندیدم

وی در خصوص اینکه فدراسیون جودو نامه‌ای به فدراسیون جهانی ارسال کرده که برای انتخاباتش ناظر جهانی اعزام کند، گفت: من چنین نامه‌ای ندیده‌ام و این صحبت مورد تأیید من نیست.

در انتخابات فدراسیون کشتی وزارت ورزش بی طرف است

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود وزارت ورزش برای انتخابات کشتی روی امیر رضا خادم نظر دارد، گفت: (با خنده) همه کسانی که تمایل دارند تا مسئولیتی در فدراسیون کشتی داشته باشند شنیده‌ایم که در گوشه و کنار در حال فعالیت هستند اما هنوز چیزی معلوم نیست که چه کسی می‌خواهد ثبت‌نام کند و چه کسی می‌خواهد فعالیت کند. طبیعتاً ما در این موضوع ورود نمی‌کنیم و بخواهیم در مورد فرد خاصی صحبت کنیم. در کشتی و سایر ورزش‌های ما افراد مختلفی می‌آیند و ثبت نام خود را انجام می‌دهند، افرادی در صلاحیت در رقابت می‌مانند و مجوز حضور در انتخابات را از مراجع ذیصلاح می‌گیرند و آنها فعالیت خود را طبیعتاً انجام می‌دهند، وقتی این فرایند انجام شد افراد در پوزیشن‌ها و مسئولیت های خود نخواهند بود و آقای خادم فعلاً معاون پارلمانی وزارت ورزش است و طبیعتاً سفرهای استانی خود را به دلیل مسئولیت‌شان دارند، اگر یک روزی ثبت‌نام‌ها شروع شد و آقای خادم هم ثبت‌نام کرد و درحالی که هنوز این موضوع معلوم نیست، طبیعتاً این اختیار را دارد که برنامه‌های خود را همانند دیگران ارائه کند. طبیعتاً سایر افراد هم که علاقه‌مند هستند ثبت‌نام کنند فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند، امیدوار هستیم شرایط به گونه‌ای تنظیم شود که بحث‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود شائبه به وجود نیاید که برای فرد خاصی تبلیغات می‌شود. وزارت ورزش نه به کسی گرایشی دارد و نه صحبتی کرده، سعی می‌کنیم بی‌طرفی خود را حفظ کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار