بازدید 6310

قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها دو برابر شد

کد خبر: ۸۷۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 17 February 2019

نمایندگان مجلس در نشست امروز پارلمان به وزارت نفت اجازه دادند قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها را به دو برابر افزایش دهند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر امروز پارلمان در جریان بررسی بخش‌های درآمدی لایحه بودجه، حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور پیشنهادی را برای الحاق تبصره یک لایحه بودجه ارائه کرد؛ این پیشنهاد در راستای افزایش قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها بود.

پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه در مخالفت با این پیشنهاد، گفت: اگر قیمت سوخت پتروشیمی‌ها بالا برود، ممکن است در بورس مشکل ایجاد شود؛ اختیار قیمتگذاری‌ها طبق قانون برنامه، بر عهده دولت است.

علی‌رغم مخالفت دولت، نمایندگان با ۱۳۰ رأی موافق، ۴۷ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۰ نماینده حاضر در مجلس، با افزایش قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها موافقت کردند.

بر این اساس به وزارت نفت اجازه داده شد قیمت سوخت تحویلی به پتروشیمی‌ها را از ۱۳۲۰ریال به ازای هرمترمکعب به ۲۶۰۰ ریال افزایش دهند.

در همین رابطه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که این افزایش قیمت برای سوخت پتروشیمی‌ها است، نه در مورد خوراک پتروشیمی‌ها.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی