بازدید 4235

نیروی‌دریایی‌حضور‌نیروهای‌فرامنطقه‌ای‌را‌قبول‌نمی‌کند

کد خبر: ۸۷۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 17 February 2019

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه نیروهای دریایی ارتش و سپاه دوشادوش هم، امنیت منطقه را تامین کرده و به همین سبب حضور هیچ نیروی فرامنطقه ای را قبول نمی‌کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم الحاق "فاتح" پیشرفته‌ترین زیر دریایی کشور به نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: خداوند را شکر می‌کنم در مسیر ۴ دهه حرکت پرشتاب انقلاب شاهد افتخارات غرور آفرین ارتش و نیروی دریایی در حفاظت از کیان ایران اسلامی بودیم.

وی تصریح کرد: امروز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر هستیم، زیر دریایی فاتح این سلاح راهبردی حاصل ۱۰ سال تلاش شبانه روزی مهندسان، صنعتگران، وزارت دفاع، سازمان صنایع دریایی، متخصصان ارتش، مراکز علمی صنعتی دانشگاهی بوده و امروز به عرصه ظهور رسیده و آماده است عازم مأموریت‌های محوله شود.

خانزادی با اشاره به اینکه امیدواریم الحاق این زیر دریایی مظهر اقتدار و مشتی به دهان دشمن باشد، خاطرنشان کرد: این توفیق به برکت انقلاب، مقام معظم رهبری و همراهی مسئولین و دعای خیر مردم ایران حاصل شده و دنیا نمی‌تواند امتیازات بزرگ و متعدد ایران که امرو ز با انباشت تجربیات ۴۰ ساله حاصل شده را نادیده بگیرد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: با این روند قطعاً مجموعه نیروهای دریایی ارتش و سپاه دوشادوش هم امنیت منطقه را تأمین کرده و به همین سبب حضور هیچ نیروی فرامنطقه‌ای را قبول نمی‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل