بازدید 9607

تنها دلیل امباپه برای خودداری از کوچ به رئال مادرید

کد خبر: ۸۷۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 17 February 2019

«دانکن کسلز» خبرنگار مطرح انگلیسی با انتشار مطلبی، تنها دلیل به بن بست خوردن مذاکرات بر سر انتقال «کیلین امباپه» به رئال مادرید را در سال 2017 برملا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تارنمای خبری «گیو می اسپورت» روز شنبه در گزارش خود می نویسد: «کیلین امباپه» ستاره جوان پاری سن ژرمن با درخشش در بازی سه شنبه هفته گذشته مقابل منچستریونایتد، بار دیگر به جهان یادآوری کرد که او شگفت انگیزترین بازیکن روی سیاره زمین است.
مهاجم فرانسوی پاریسی ها در پیروزی 2 بر صفر مقابل شیاطین سرخ با به ثمر رساندن گل دوم و حیاتی خارج از خانه، قدرت تاثیرگذاری خود را به رخ اولدترافورد نشینان کشید. در واقع، با توجه به اینکه امباپه همین حالا طعم قهرمانی جهان و 2 قهرمانی لوشامپیونه را چشیده است، فکر کردن به این موضوع که او تنها 20 سال دارد، واقعا وحشتناک است.

Image result for ‫امباپه‬‎

امباپه در فصل 2016 – 2017 به همراه موناکو در قامت یک ستاره از ناکجا آباد ظهور کرد؛ در فرانسه زمزمه هایی از ظهور یک «تیری هانری» جدید به گوش می رسید و 2 سال بعد، آن پیش بینی به شکلی وحشتناک درست از آب در آمد. اما واقعیت این است که امباپه ترکیبی از هانری و «رونالدو نازاریو» است؛ 2 تن از بزرگ ترین مهاجمانی که دنیای فوتبال تاکنون به خود دیده است؛ او سطح کیفی لیگ یک فرانسه را با هر بازی یک پله بالا می برد اما همه چیز می توانست در تابستان سال 2017 شکل دیگری به خود بگیرد.

رئال مادرید برای نشاندن امضای مهاجم 18ساله آن روزهای موناکو پای قرارداد به شدت تقلا می کرد و حتی توافقات اولیه نیز مابین طرفین قرارداد انجام شد اما در لحظه آخر امباپه تصمیم گرفت تا از قرارداد کنار بکشد و حالا پس از گذشت 2 سال، «دانکن کسلز» روزنامه نگار مشهور انگلیسی دلایل شکست این انتقال را توضیح می دهد.
کسلز در این خصوص می نویسد: در واقع امباپه موافقت خود را برای پیوستن به جمع کهکشانی ها اعلام کرده بود اما به محض اینکه متوجه شد «فلورنیتنو پرز» قصد دارد تا او را جانشین «کریستیانو رونالدو» کند، پا پس کشید؛ ملحق شدن به بزرگ ترین باشگاه جهان در کشوری جدید و با مبلغی بی سابقه و به عنوان جانشین مستقیم بهترین فوتبالیست جهان برای امباپه و پدرش به معنای بالا رفتن بیش از اندازه انتظارات بود.
و حالا می توان متوجه شد که چرا امباپه دوست نداشت تا بار دنیا را به روی شانه های خود بکشد و رشد کردن در وطنش را ترجیح داد و در حال حاضر در کنار «نیمار» بازی می کند؛ انتخابی عاقلانه که از جوانی 18 ساله کمی بعید به نظر می رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار