بازدید 1828

مادورو: آمریکا از ما می‌دزدد و خرده نان تحویل‌مان می‌دهد

نیکولاس مادورو آمریکا را به "دزدیدن" میلیاردها دلار از سرمایه‌های ونزوئلا و دادن "خرده نان" در ازای آن تحت عنوان کمک‌های بشردوستانه متهم کرد.
کد خبر: ۸۷۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰ 17 February 2019

نیکولاس مادورو آمریکا را به "دزدیدن" میلیاردها دلار از سرمایه‌های ونزوئلا و دادن "خرده نان" در ازای آن تحت عنوان کمک‌های بشردوستانه متهم کرد.

به گزارش ایسنا، چندین تن از کمک‌های بشردوستانه آمریکا در کلمبیا و نزدیک مرز ونزوئلا روی هم انباشته شده‌اند و اجازه ورود به این کشور را پیدا نمی‌کنند.

نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در این باره اظهار کرد: این یک تله است، آنان با غذاهای آلوده و فاسد یک نمایش به پا کرده‌اند. آنان ۳۰ میلیارد دلار دزدیده‌اند و چهارتا خرده نان و غذای فاسد به ما می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، او با اشاره به سخنان دونالد ترامپ مبنی بر اینکه درخصوص ونزوئلا تمام گزینه‌ها روی میز هستند، گفت: من اغراق نمی‌کنم. دونالد ترامپ و ایوان دوکو، رئیس جمهور کلمبیا برنامه‌هایی را برای جنگ با ونزوئلا اعلام کرده‌اند.

در حالی که مادورو در پی اعلام ریاست جمهوری خودخوانده خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا با بحران سیاسی بزرگی روبه‌رو شده، تاکید کرده است که کمک‌های بشردوستانه سرپوشی برای حمله نظامی به ونزوئلا است.

مادورو با اشاره به کمک‌هایی که به اقشار محروم ارائه کرده، گفت: ما پول خودمان را صرف کمک‌های مردمی کردیم چون از کسی گدایی نمی‌کنیم.

رئیس جمهور ونزوئلا افزود: بدترین چیز تحریک دیوانگی امپریالیستی یک دولت نژادپرست در کاخ سفید است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر