بازدید 3370

چشمی: بازیکنان پرسپولیس هم داد وبیداد می کنند اما اتفاقی نمی افتد!

کد خبر: ۸۷۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 16 February 2019

بازیکن ملی پوش تیم استقلال بار دیگر بهانه ای پیدا کرد تا جانبداری از تیم رقیب را به رخ بکشد. چشمی که در بازی با تراکتور به دفعات به تصمیمات داور اعتراض کرد و نهایتا کارت زرد گرفت، گفت: شما ببینید در بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بازیکن پرسپولیس چطور اعتراض کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ روزبه چشمی پس از شکست تیم استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: من فکر می‌کنم جو برای استقلال خراب است. بازیکنان پرسپولیس اعتراض می‌کنند، دادوبیداد راه می‌اندازند، اما اتفاقی نمی‌افتد. به نظرم مقداری تفاوت وجود دارد. یک بازیکن که همه او را می‌شناسند و من نام نمی‌برم، کم مانده بود داور را درون زمین بزند و بیرون از زمین هم داد و بیداد می‌کرد.من در این بازی با اولین اعتراض کارت زرد گرفتم، اما آنها مدام به داور اعتراض می‌کردند و اتفاقی نیفتاد.

چشمی در ادامه افزود: تیم‌های دیگر اعتراض می‌کنند و بیانیه می‌دهند،‌ اما استقلال چون حرفی نمی‌زند، هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد. به نظرم تفاوت قائل می‌شوند، شما ببینید در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان بازیکن پرسپولیس چطور اعتراض کرد. من هم در این بازی اعتراض کردم و کارت زرد گرفتم. باشگاه‌های دیگر بیانیه می‌دهند. اگر قانون است باید برای همه یکسان باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان