بازدید 14655

شاکی از خارج کشور: ۵ سارق را در منزلم می‌بینم!

کد خبر: ۸۷۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 16 February 2019

رئیس کلانتری گاندی از دستگیری یکی از سارقان باند ۵ نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: با تماس تلفنی شاکی که در خارج کشور ساکن بود و اعلام اینکه " ۵ سارق را در منزلم می بینم" عملیات پلیسی آغاز شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ فرهاد حیدری گفت: شب گذشته با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل ویلایی محدوده کلانتری تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس کلانتری گاندی توضیح داد: با حضور مأموران در محل، نشانه‌ای از حضور سارقان در منزل مشاهده نشد که برای تحقیقات بیشتر مأموران با تماس گیرنده ارتباط تلفنی برقرار و مشخص می‌شود که شاکی مالک منزل بوده و خارج از کشور ساکن می‌باشد و با دوربین‌های مداربسته ای که در منزل نصب کرده است. با گوشی موبایلش حضور سارقان را به تعداد ۵ نفر مشاهده می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران بلافاصله وارد عمل شدند، تصریح کرد: ۳ تن از سارقان که در حیاط منزل ویلائی در حال کشیک دادن بودند به محض اینکه متوجه حضور مأموران در محل می‌شوند از محل متواری می‌شوند.

وی اظهار کرد: مأموران پس از مدتی عملیات پلیسی موفق شدند یکی از سارقان را که در داخل منزل در حال سرقت اموال با همکاری همدستش بود را با استفاده از شلیک ۲ تیر دستگیر و سارق چهارم نیز از محل متواری می‌شود.

کلانتر محله گاندی عنوان کرد: در بازرسی از محل مأموران کوله پشتی‌ای را که حاوی تعدادی آلات و ادوات ارتکاب جرم سرقت بود کشف و متهم را بلافاصله برای بهره مندی از کمک‌های پزشکی به یکی از بیمارستان‌های محل منتقل می‌کنند و اکنون تحت درمان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی می‌باشد، افزود: متهم پس از طی طول درمان برای سیر مراحل قانونی و شناسایی سایر جرایم در اختیار پلیس آگاهی قرار خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۷
چرا درمانش میکنید بزارید بمیره این اشغال
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
در اینکه خلافکاران باید مجازات بشوند شکی نیست ولی عدالت اقتضا می کند که مجازات متناسب با جرم باشد و بدون دخالت احساسات
حضور به موقع و تماس مجدد با شاکی خارج از کشور جای تشکر داره
ممنونيم از فرزندان ايران پليس قهرمان متشكر
دمتون گرم پلیس
جای خوشحالی و مسرت است از اقدام بموقع پلیس . اینگونه اقدامات خود به خود اطمینان و حمایت مردم را بدنبال دارد. ممنون پلیس
میگن مرغ همسایه غازه همینه!!!
حالا اگه تماس از داخل کشور بود میگفتن بذار الان کارشو بکنه بعدا بیا شکایت کن!!!!
ان 4 نفرفراری کارشان را ادامه خواهند داد
یه سئوال: وقتی شخصی را داخل منزل دیگری در حال سرقت با ادوات مربوطه که قصد فرار هم دارد دستگیر میکنند، آیا اسمش " متهم " است یا "مجرم" ؟!
اگر همه به اون دوربین دائمی که بالاسرشونه ایمان داشتند دنیا گلستان میشد ولی افسوس...
پلیس
همیشه قهرمان
دمش گرم تو خارجم هواسش به خونش بوده. ایول
آفرین به این پلیس های وظیفه شناس زبل و این مالک هوشمند
زنده باد پلیس
از پلیس برای تلاش در حفظ امنیت، متشکرم.
بله خوشبختانه امکان خرید و نصب دوربین هایی از این دست هست که می شه با گوشی موبایل چک کرد پسرم توی خونه ش نصب کرده که به محض کوچکترین تحرکی آلارم هشدارر گوشیش روشن می شه البته اونا یه چراغ سنسوری دارن که با وزش باد از پنجره روشن خاموش می شده و آلارم اون خبر می داد که خب چون می دانست دلیلش چیه مزاحم پلیس نشد یعنی می خوام بگم تا این حد حساسه و می تونید روش حساب کنید
کاش بقیه دزدان رو به درک واصل میکردید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر