بازدید 4206
۳

ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان می‌شود

کد خبر: ۸۷۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹ 16 February 2019

رتبه اقتصادی ایران باتوجه به برابری قدرت خرید در سال ۲۰۱۸ میلادی هجدهم و این رتبه در سال ۲۰۲۳ میلادی پانزدهم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از وب سایت استاتیستکس تایمز، بر اساس پیش بینی انجام گرفته شده از سوی صندوق بین المللی در ارتباط با چشم انداز اقتصادی های جهان در سال ۲۰۱۸ و  ۲۰۲۳ میلادی، ۱۰ کشور برتر جهان در رشد تولید ناخالص داخلی باتوجه به برابری قدرت خرید در سال گذشته میلادی به ترتیب چین، آمریکا، هند، ژاپن، آلمان، روسیه، اندونزی، برزیل، بریتانیا وفرانسه اعلام شدند.

رشد تولید ناخالص داخلی این ۱۰ کشور در مجموع ۶۱.۵۴ درصد گزارش شده است. همچنین ایران در این رتبه بندی در جایگاه هجدهم قرار گرفته است. البته رشد اقتصادی ۱۰ کشور برتر جهان بر اساس تولید ناخالص داخلی عادی خود در سال ۲۰۱۸ میلادی به ترتیب ایالات متحده، چین، ژاپن، آلمان، بریتانیا، فرانسه، هند، ایتالیا، برزیل و کانادا هستند که مجموع رشد اقتصادی آنها ۶۷.۱ درصد ثبت شده است.

بر اساس رتبه بندی تولید ناخالص داخلی عادی کشورها، جایگاه ایران در سال ۲۰۱۸ میلادی بیست و نهم و این رقم در سال ۲۰۲۳ میلادی سی و ششم است. همچنین رتبه اقتصادی ایران باتوجه به برابری قدرت خرید در سال ۲۰۱۸ میلادی هجدهم و این رتبه در سال ۲۰۲۳ میلادی پانزدهم پیش بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کشور خوبی بودیم اما متاسفانه تمام اغلامی که یارانه براش پرداخت میشد مثل برنج روغن قند شیر شکر پنیر وحتی مرغ وچای ایرانی یارانش برداشته شد ونتیجش اینه که الان شاهدهستید اگه دست من بود حتی برا عدس و لوبیاهم یارانه پرداخت میکردم.
ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان می‌شود
این آمارها فقط ساخته وپرداخته دولت محترم بی تدبیر وناامید است.والا اگه این جوری بود چرا وضع مردم این قدر خرابه...... گفتن این آمارهای دروغ در این وضع وحشتناک از صد تا فحش هم بدتره..........
این بنده خداها احتمالا با آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی و دولت ایران این مقام رو دادند !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار