بازدید 5881
۳

امروز، آخرین پنجشنبه بدون طرح ترافیک در تهران

کد خبر: ۸۷۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷ 14 February 2019

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که این پنجشنبه آخرین پنجشنبه در سال‌جاری است که طرح ترافیک و زوج و فرد در آن اجرا نمی‌شود.

به گزارش «تابناک»، ‌سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: برابر تصمیم اتخاذ شده از ابتدای اسفند ماه، در روزهای پنج شنبه نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد. بنابراین امروز آخرین پنجشنبه در سال جاری است که طرح ترافیک و زوج و فرد در آن اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از روز پنج شنبه هفته آینده یعنی دوم اسفندماه طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در تهران دوباره اجرا خواهد شد و در همین راستا نیز طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام منتهی به عید نوروز و افزایش حجم تردد در پنج‌شنبه‌ها، گفت: لازم است در این ایام نیز شهروندان با پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و برای تردد در شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
جالب است اول می آیندزوج وفردراازساعت پنج تاهفت تمدیدمی کنندوپنجشنبه ها راآزادمی کنند بعداً که آب ازآسیاب افتاد طرح زوج وفردپنجشنبه ها رابرمی گردانندولی آن دوساعت راکم نمی کنندواین وسط فقط مردم متضررشدند
سلام. عجب برنامه ای است، یک ماه هست، ماه دیگر نیست.
سلام
اینکار کاملا اشتباه است چون در حال حاضر تمامی سفرهای به مناطق زوج و فرد و طرح اصلی بین دو روز پنجشنبه و جمعه تقسیم میشود اما با اجرای اضافه کردن پنجشنبه به طرح تمامی ترافیک به روز جمعه منتقل می
گردد
خواهشمند است تجدید نظر گردد
سایت محترم تابناک لطفا این موضوع را به رای بگذارید تا مردم انتخاب کنند
با تشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل