بازدید 4487

خاطره دایی ازاولین روزدانشگاه با بدرقه مادر و کت کوتاه!

من همانی هستم که در جوانی مادرم با کتی که تا آستینم بود به دانشگاه بدرقه‌ام کرد. همان اعتقادات را دارم و چیزی در من عوض نشده است. شاید نوع لباس، شکل و شمایل و پول در جیبم تغییر کرده باشد اما خودم عوض نشدم.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 13 February 2019

چهره سرشناس فوتبال ایران، در مورد اینکه او بدون هیچ پشتوانه‌ای در زلزله کرمانشاه فراخوان کمک مردمی گذاشت اما بابت آن به دادگاه فراخوانده شد و آیا بعد از این اتفاقات ممکن است او دلسرد شده باشد؟ گفت: اول از همه باید بگویم بزرگی را هیچ بشری به انسان نمی‌دهد. بزرگی را آن بالایی می‌دهد. هیچ وقت خودم را بزرگ قلمداد نکردم و در زندگی فرقی بین خودم و فلانی که دوستم است نگذاشتم.

به گزارش تابناک ورزشی، دایی گفت: شاید من در فوتبال برتری نسبت به دیگری داشته باشم اما هیچ وقت به اطرافیانم این حس را نداشتم که برتر هستم. از دوستم می‌پرسم آیا حس کردی من تغییر کرده باشم. من همانی هستم که در جوانی مادرم با کتی که تا آستینم بود به دانشگاه بدرقه‌ام کرد. همان اعتقادات را دارم و چیزی در من عوض نشده است. دوستانم در اردبیل هم هستند و عاشق شان هستم. شاید نوع لباس، شکل و شمایل و پول در جیبم تغییر کرده باشد اما خودم عوض نشدم. چه کسی می‌تواند به من بزرگی بدهد؟ مگر کسی جز خدا بزرگی می‌دهد؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر