بازدید 3931
این هفته هم تمام شد؛ وعده وزیر ورزش محقق نشد

وزیرسابق روحانی، رییس هیات پرسپولیس؟

کد خبر: ۸۷۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 13 February 2019

وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی یکی از گزینه های حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است.

به گزارش تابناک ورزشی، با اینکه حدود 10 روز قبل اعضای جدید هیات مدیره استقلال انتخاب شده اند، اما این اتفاق هنوز درباره باشگاه پرسپولیس رخ نداده و هواداران این تیم منتظر اعلام اسامی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سرخپوش پایتخت هستند و باز وزارت ورزش به رغم وعده ها تن به معرفی اعضای جدید نداده است.

در این بین گمانه زنی های زیادی برای حضور افراد مختلف در هیات مدیره پرسپولیس صورت گرفته اما یکی از افراد جنجالی و بی ربطی که به نظر می رسد چهره سیاسی تازه دولت در ورزش باشد، علی ربیعی وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی است.

ربیعی 63 ساله که در ابتدای دولت یازدهم به عنوان یکی از اعضای کابینه حسن روحانی رییس جمهور انتخاب و معرفی شد، بعد از 5 سال با انبوهی از مصیبت های اجتماعی در 17 مرداد 97 در مجلس استیضاح و از سمتش برکنار شد. او سمت های اجرایی زیادی را در دستگاه های مختلف داشته و حالا شایعه شده به زودی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس معرفی خواهد شد.

وزیر سابق دولت دوازدهم که درباره اش گفته می شود یک پرسپولیسی هم هست، در صورت ورود به این باشگاه نمی تواند زیر دست جعفر کاشانی باشد و احتمالا رییس هیات مدیره خواهد شد تا بار دیگر دخالت مهره های سیاسی در ورزش را شاهد باشیم. هر چند او در امور اقتصادی و ارتباطات دولت می تواند به کمک باشگاه پرسپولیس بیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی