بازدید 4935
دستان عمومی و انقلاب سمنان در گفتگو با میزان خبر داد

جزئیات بازداشت ۲ نفر از کارکنان اداره ورزش و جوانان

کد خبر: ۸۷۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 12 February 2019
دادستان مرکز استان سمنان از دریافت گزارش سازمان بازرسی مبنی بر وجود سوء جریان مالی در عملکرد برخی از هیات‌های ورزشی خبر داد و گفت: دو نفراز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان راسا جلب و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت بسر می‌برند.

به گزارش «تابناک» حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب سمنان در گفتگو با میزان بیان کرد: با دریافت گزارشی از سازمان بازرسی مبنی بر وجود سوء جریان مالی در عملکرد برخی از هیات‌های ورزشی و با رصد و جمع آوری مستندات لازم و تجزیه، تحلیل‌های صورت گرفته برداشت‌های غیر قانونی در ارتباط با اعتبارات دولتی مربوط به حوزه ورزش توسط دادستانی مورد تحقیق قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده به یکی از شعب بازپرسی ارجاع شده که بازپرس نیز پس از صدور دستورات لازم و جمع آوری دلایل، با توجه به درجه مجازات قانونی اتهامات انتسابی در راستای ماده ۱۸۰ قانون آیین دادرسی کیفری، دو نفراز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان راسا جلب و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت در بازداشت بسر می‌برند.

وی همچنین اتهام انتسابی متهمان را اختلاس عنوان و بیان کرد: میزان اختلاس برآورد شده در حال حاضر حدود شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که تحقیقات جهت مشخص شدن میزان دقیق آن ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل