بازدید 10208

برای خرید ویلا به چه نکاتی باید توجه کرد؟

کد خبر: ۸۷۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 12 February 2019

خرید ویلا می تواند کاری دشوار باشد اگر شما در مورد نکاتی که در خرید باید به آنها توجه کنید اطلاعاتی نداشته باشید. ویلا برای افرادی که برای آرامش و تفریح به سفر می روند باید مکانی آرام و منطقه ای نزدیک به منابع طبیعی مانند جنگل و دریا و یا بازار برای خرید باشد.

معمولا همه افراد مدت کوتاهی در ویلای خود زندگی می کنند و طولانی مدت از آن استفاده نمی کنند. در صورتی که به فکر خرید ویلا هستید، سعی کنید برای جایی هزینه کنید که در آینده بتواند برای شما سرمایه گذاری محسوب شود و اگر زمانی به فروش ویلا مایل بودید بتوانید آن را با قیمت مناسب به فروش برسانید. همچنین شما می توانید در زمان هایی که در ویلا حضور ندارید آن را به مسافران اجاره دهید و از این طریق در آمدی داشته باشید.

در هنگام خرید ویلا به محل آن، امکانات آن نظیر آب و برق و موقعیت مکانی ویلا دقت نمایید. ویلا را از مشاورین املاک یا اشخاص معتبر خریداری کنید و اگر قصد خرید ویلا از طریق سایت های اینترنتی را دارید، بعد از اطلاع از امکانات و قیمت ویلا به محل مراجعه کرده و همه مشخصات ویلا را بررسی کنید. همچنین سند مالکیت ویلا نیز باید مورد توجه قرار بگیرد ودر همان زمان انتقال سند انجام شود.

در شهر های شمالی توجه به تغییرات آب و هوایی بسیار مهم است. مثلا خرید ویلا رو به دریا بسیار رویایی و فوق العاده است اما هنگام خرید ویلا در کنار دریا باید به این نکته توجه کنید که در هنگام جزر و مد دریا به ویلای شما آسیبی نرسد و بعد از مدتی فرسایش خاک ویلای شما را به منطقه ای نا امن تبدیل نکند. همچنین ویلاهای کنار دریا در فصل تابستان بسیار گرم و شرجی هستند. ویلا هایی که در کنار رودخانه قرار دارند نیز در فصل هایی که بارش باران زیاد است در خطر وقوع سیل قرار می گیرند.

در خرید ویلا به نور گیر بودن آن نیز باید توجه کرد. ویلایی که زاویه تابش آفتاب به آن مناسب باشد و روشنایی مطلوبی داشته باشد. ویلا هایی که به صورت جنوبی احداث شده اند نور را از هر دو طرف دریافت کرده و روشنایی بهتری دارند اما ویلا های شمالی فقط از سمت جنوب نور مستقیم می گیرند بنابراین به احداث نورگیر و پاسیو نیاز دارند به همین دلیل ویلا های جنوبی با قیمت بیشتری به فروش می رسند. حال این سوال به وجود می آید که ویلا های شرقی غربی از نظر نورگیری چگونه اند؟ نورگیری این ویلا ها به دلیل دریافت نور از یک طرف و دریافت روشنایی متوسط اصلا مناسب نیست. بنابراین ویلاهای شمالی و جنوبی برای خرید مناسب ترند.

در هنگام خرید ویلا باید به همه نکات بالا توجه کنید، علاوه بر آن ویلا باید در منطقه ای قرار داشته باشد که به مراکز درمانی و خدماتی دسترسی آسان داشته باشد.

بودجه ای که برای خرید ویلا در نظر دارید نیز بسیار مهم است. ویلا ها با امکانات متفاوت دارای قیمت های متفاوتی نیز هستند. اگر قصد خرید ویلا را دارید ، می توانید به بخش املاک سایت دیوار که بزرگ ترین مرجع آگهی رایگان است مراجعه کرده و آگهی های فروش ویلا را مشاهده کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر