بازدید 8709
۹

واکنش نتانیاهو به جشن ۴۰ سالگی انقلاب

کد خبر: ۸۷۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 11 February 2019

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به تهدید مردم ایران پرداخت و مدعی شد اگر ایران به دنبال نابودی تل‌آویو و حیفا باشد، انقلاب اسلامی به پایان می‌رسد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، ساعاتی پس از آنکه میلیون‌ها ایرانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به نظر می‌رسد از مشاهده این حضور خشمگین شده، با انتشار یک پیام ویدئویی به تهدید مردم ایران پرداخت.

نتانیاهو در این پیام ویدئویی با بیان اینکه ایران نمی‌تواند تل‌آویو و حیفا را نابود کند، مدعی شد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، «این آخرین سالگرد انقلابی بود که ایرانی‌ها جشن می‌گیرند. بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشند.»

وی همچنین گفت تل‌آویو «تهدیدات» ایران را نادیده نمی‌گیرد، اما تحت تأثیر آن‌ها نیز قرار ندارد.

اظهارات نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا نیز پارسال در جمع اعضای گروهک منافقین مدعی شده بود که سن انقلاب ایران به چهل نمی‌رسد و آمریکایی‌ها سال نوی میلادی را در تهران جشن می‌گیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
جناب شما اگر توان داری همون حماس رو نابود ایران پیش کش . مردک مثل اینکه جنگ ۳۳ روزه یادتون رفته به سازمان ملل التماس میکردین که به حزب الله بگین خواهشا اتش بس رو بپذیرند .
.......
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!!!!
مثلهم کمثل الکلب ان تحمل علیه یلهث و ان تترکه یلهث
زنده باد مردم شریف ایران که با حضور به موقع، هوشیارانه و بی ریای خود کفتارها را به وحشت انداختند. حالا نوبت مسئولین محترم است که پاسخ مناسبی یه این حضور بی نظیر بدهند. کجای دنیا می توانند علیرغم همه کمبودها چنین جمعیتی را در روزی که تعطیل رسمی است به خیابان ها بکشانند؟
معلومه خیلی ترسیده
اوج استیصال و درماندگی. فـسحقالهم و بعدا
عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر...
حیوان کودک کش...
«جان بولتون» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا نیز پارسال در جمع اعضای گروهک منافقین مدعی شده بود که سن انقلاب ایران به چهل نمی‌رسد و آمریکایی‌ها سال نوی میلادی را در تهران جشن می‌گیرند.
واقعا با این جمله باید گفت مرگ بر آمریکا.....
اسرائيل در عرض و طول جغرافيايي جهان از هيچ هم هيچ تر است و در فكر و ذهن مردم دنيا نيز مشمئز كننده تر از اين رژيم وجود ندارد ، يك ايدئولوژي فاسد و پوسيده كه چند سالي است به صورت موقت در نقطه اي كوچك جا گرفته و با اين ايده پاي به عرصه جهان نهاد كه نيل تا فرات را در تسخير خود در آورد ولي امروز به بركت وجود اين نظام مقدس هر روز دور خودرا با انواع و اقسام بتن و سيم خار دار و تونل و سيل بند و گنبد آهني مي بندد و مانند سگ كتك خورده به كنجي خزيده و زوزه سر مي دهد. اسرائيل اگر با موشك هاي ايران نابود نشود حتما از ترس اين موشك ها سكته خواهد كرد و زودتر از آني كه فكرش را بكنيم نابود خواهد شد. يهوديان بزودي بار و بنديلشان را مي بنددند و از اين سرزمين كوچ خواهند كرد چون نمي شود همواره در ترس و وحشت به سر برد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر