بازدید 12715

عیدی بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود

کد خبر: ۸۷۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 10 February 2019
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از جمشید تقی زاده روز یکشنبه با گرامیداشت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دعوت از عموم مردم به ویژه بازنشستگان برای حضور پرشور در این مراسم اظهار داشت: با تلاش محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، عیدی امسال بازنشستگان زودتر از پرداخت حقوق بهمن ماه، تا آخر امشب (یکشنبه) به حساب همه بازنشستگان تحت پوشش این صندوق واریز می‌شود.

به گفته وی، مبلغ عیدی یک میلیون و ۴۲۱ هزار نفر از بازنشستگان کشوری براساس تصمیم هیات دولت، حدود یک میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری نیز پیشتر از پرداخت عیدی کارمندان دولت قبل از ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داده بود.

وی اظهار داشت: پیشتر قرار بود عیدی کارمندان دولت اعم از شاغلان، بازنشستگان، لشگری و کشوری را به همراه قوه قضاییه و قوه مقننه در انتهای بهمن با حقوق بهمن تقدیم کنیم، اما با وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه دار کل هماهنگ کردیم که قبل از ۲۲ بهمن، یک میلیون تومان عیدی را به حساب همه کارمندانی که مشمول دریافت می‌شوند، واریز کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان