بازدید 4961
گزارش

دستمزدکی‌روش‌درتیم‌ملی‌کلمبیا:دوبرابردستمزدایران

طبق آخرین گزارش ها، کی روش کمی بیش از یک و نیم میلیون دلار از فدراسیون ایران دستمزد می گرفت که این رقم همراه با امتیازات سکونت و سفر و همچنین پاداش های پیروزی در هر بازی کمی بیشتر از این ارقام می شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 08 February 2019

با انتصاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کلمبیا، پایگاه خبری «کاراکُل» کلمبیا رقم قرارداد 4 ساله این مرد پرتغالی را اعلام کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام این سایت، کی‌روش که تا پایان جام جهانی 2022 قطر با فدراسیون فوتبال کلمبیا قرارداد بسته است، رقمی نزدیک به 3 میلیون دلار در سال و مجموعاً 12 میلیون دلار تا پایان قراردادش دریافت خواهد کرد که نصف حقوقی است که سرمربی قبلی این تیم، خوسه پکرمن دریافت می‌کرد.

چالش‌های پیش‌روی کی‌روش در تیم ملی کلمبیا، جام ملت‌های آمریکای جنوبی 2019 برزیل است؛ جایی که شاگردان او با تیم‌های ملی آرژانتین، پاراگوئه و قطر همگروه هستند. پس از آن کی‌روش تیمش را برای آزمونی سخت‌تر که صعود به جام جهانی 2022 است، آماده خواهد کرد.

طبق آخرین گزارش ها، کی روش کمی بیش از یک و نیم میلیون دلار از فدراسیون ایران دستمزد می گرفت که این رقم همراه با امتیازات سکونت و سفر و همچنین پاداش های پیروزی در هر بازی بیشتر از این ارقام می شد.

دستمزدکی‌روش‌درتیم‌ملی‌کلمبیا:دوبرابردستمزدایران

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی