بازدید 6553

عشایر بختیاری گوش به فرمان مقتدای خود هستند

کد خبر: ۸۷۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 08 February 2019
مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عشایر بختیاری در طول تاریخ همواره گوش به فرمان مقتدای خود بوده است و با بصیرت خود مانع هرگونه خدشه از سوی استکبار جهانی به ویژه مثلث شوم اسراییل، عربستان و نظام امپریالیسم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا حجت الاسلام حیدر حجتی نیا روز پنج شنبه در نشست وزیر اطلاعات با سران عشیار بختیاری در اهواز افزود: قوم بختیاری نقطه ثقل انقلاب مشروطه بودند به طوریکه این قوم با رمز 'یا علی بن ابی طالب' حکومت مستبد قجری را به زانو درآوردند.
 
عشایر بختیاری گوش به فرمان مقتدای خود هستند
 

وی یادآور شد: سرداران بختیاری با دلدادگی به اهل بیت (ع) همیشه پیش قراولان دفاع از وطن و انقلاب اسلامی بوده اند.

حجتی نیا خاطرنشان کرد: مردان و زنان ایل بختیاری از طوایف مختلف در دوران جنگ تحمیلی با رشادت‌های خود لرزه بر اندام دشمن انداختند.

وی ادامه داد: بختیاری‌ها با ۷۵ درصد بیشترین رای را در انتخابات به رییس دولت دوازدهم جمهوری اسلامی داده اند، این امر نشان دهنده راهی روشن برای پیشرفت و توسعه خوزستان و تمام کشور است.

حجتی نیا گفت: انقلاب اسلامی به رهبریت امام خمینی (ره) نتیجه تلاش‌های روحانیت مجاهد، شهدا و مبارزانی است که در طول تاریخ همواره برای سعادت و صیانت بشریت جانفشانی کرده اند.

وی افزود: فجر انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت شهدا و رزمندگانی است که در طول تاریخ چهل ساله توانستند پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی را بر قله‌های جهان برافراشته کنند.

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در سفر یک روزه خود به خوزستان ضمن حضور در شهرستان شوش و نشست با سران و شیوخ عرب این شهرستان، با سران عشایر بختیاری نیز در اهواز دیدار کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی