بازدید 5306

بنیاد شهید: به تذکر رهبری عمل می‌کنیم

کد خبر: ۸۷۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 05 February 2019
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد:در راستای توجه جدی به تذکر مقام معظم رهبری در رابطه با نحوه ادامه ساماندهی گلزار‌های شهدا، کارگروهی به دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بنیاد تشکیل شده است.

به گزارش «تابناک» پاکدل در نشستی خبری با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی تذکر مقام معظم رهبری، همه فعالیت‌ها در رابطه به ساماندهی گلزار‌های شهدا متوقف شده است تا پس از بررسی همه جانبه، در ادامه کار، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را در این راستا به کار ببندیم.

به گفته وی در بعضی استان‌ها در این زمینه اشتباهاتی صورت گرفته و همسان سازی انجام شده است و از این به بعد همسان‌سازی انجام نمی‌شود هر چند برای ساماندهی گلزار‌های شهدا کارگروه‌های مربوطه رضایت خانواده‌های شهدا را جلب کرده‌اند.

پاکدل در عین حال اظهار کرد: از ابتدای امسال به این فکر افتادیم تا سند نگهداری گلزار‌های شهدا را تنظیم کنیم و در آستانه انعقاد قرارداد در این زمینه قرار داریم.

گفتنی است چندی پیش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب پس از زیارت مزار شهدای بهشت زهرای تهران با بیان این این که «یکی از کار‌های بدی که بعضی از مدیران گلزار‌های شهدا انجام می‌دهند، این کار غلط یکسان‌سازی قبور شهدا است» افزودند: این [جا]خوب است؛ همین درست است، بیایند صاحبان این شهدا، پدرانشان، مادرانشان، فرزندانشان، همسرانشان، علامتی داشته باشند، عکسی داشته باشند، این خوب است. این شکل، شکل طبیعی است. هیچ لزومی ندارد که ما این [علامت‌ها]را صاف کنیم، به خیال اینکه می‌خواهیم زیباسازی کنیم. زیبایی هر جایی و هر چیزی به حَسَب خودش است؛ زیبایی انسان، زیبایی باغ، زیبایی قبرستان، زیبایی هر چیزی را باید به حَسَب خودش محاسبه کنیم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار