تعداد بازدید : 273
کد خبر:۸۷۶۰۵۰
کد خبر:۸۷۶۰۵۰
5773 بازدید
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ | ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
06 February 2019
چرتکه؛

چگونه بازاریابان بینی مشتری را هدف قرار می‌دهند؟

بازاریابی سنتی بیشتر بر تصویر و صوت تکیه داشت و سعی بر غلبه کردن بر آن حس‌های انسان بود. در هزاره جدید اما حس بویایی چیزی است که مورد هدف قرار گرفته است. صنایع و کسب و کارهای مختلف با ترکیب کردن رایحه ای خاص با صوت و تصویر خود را در ذهن جمعیت مورد هدف ماندگار می‌کنند. شاید این سوال پیش آمده باشد که چرا افراد زمان زیادی را در فروشگاه‌ها می‌گذرانند؟ فقط مربوط به کالاهای عرضه شده نیست، بلکه رایحه ای که در آنجا تولید می‌شود خریداران را مجاب به ماندن می‌کند. در این ویدیو استفاده از این تکنیک در کسب و کارها بیشتر توضیح داده می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظر سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.