بازدید 2715

آزمون: احترام کی‌روش را نگه نداشتند

کد خبر: ۸۷۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 05 February 2019

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پیش از انتقال به زنیت قرار بود به صورت قرضی به وولورهمپتون بپیوندم که روبین‌کازان با این انتقال مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: زنیت صدرنشین لیگ روسیه است و از تیم‌های پرافتخار این کشور است. مربیان و بازیکنان بزرگی دارد و خوشحالم که به این تیم پیوسته‌ام. پیش از این قرار بود به لیگ انگلیس بروم که در آخر این قرارداد منعقد نشد تا من سرانجام عضو تیم زنیت شوم. وولورهمپتون قصد این را داشت تا من را قرضی به خدمت بگیرد که روبین‌کازان با این انتقال مخالفت کرد.

وی درباره دیدار تیم ملی با ژاپن در جام ملت‌های آسیا گفت: بازی در جام ملت‌های آسیا بسیار سخت بود. ما با بدشانسی نتوانستیم مقابل ژاپن نتیجه بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: ژاپن تیم قدرتمندی است و در همه دوره‌های جام‌های آسیایی مدعی اصلی قهرمانی است. در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و اگر مقابل بلژیک بدشانسی نمی‌آورد می‌توانست به مرحله بعد هم صعود کند. در فوتبال یک اشتباه می‌تواند باعث شکست تیم شود که این اتفاق متأسفانه برای تیم‌ ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ رخ داد. زمانی که ما با یک گل عقب افتادیم باید منطقی‌تر بازی می‌کردیم، اما این گونه نشد و گل دوم تیم ما را بر هم ریخته و باعث شد که به این تیم ببازیم.

مهاجم تیم‌ ملی فوتبال ایران درباره تأثیر حضور طارمی در کنار او در ترکیب تیم‌ ملی، اظهار کرد: دو مدافع ژاپن ۹۰ دقیقه من را یارگیری کرده بودند و من تنها بودم. اگر طارمی بود می‌توانست از فضاها استفاده کند، زیرا بازیکن با هوشی است و می‌تواند به تیم کمک کند. البته محرومیت جزئی از فوتبال است و او نتوانست مقابل ژاپن بازی کند. طارمی ویژگی خاصی دارد و آن گلزن بودن او است و همیشه در جای مناسبی قرار می‌گیرد. اگر طارمی در دیدار با ژاپن حضور داشت نتیجه این گونه نمی‌شد.

مهاجم جدید تیم فوتبال زنیت روسیه درباره خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم‌ ملی، خاطرنشان کرد: رفتن کارلوس کی‌روش خیلی بد بود، زیرا کسی او را بدرقه نکرد. مهم این احترام بود که در آخر رعایت نکردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار