بازدید 2144
۱

امکان ارتباط مستقیم مسئولان وزارت علوم با مراجعین

کد خبر: ۸۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 04 February 2019

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از حضور مسئولان این وزارتخانه در میز خدمت به منظور پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعین در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا رضوان طلب در خصوص حضور در میز خدمت این وزارت به منظور پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعین گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تصمیم بر آن شد، مسئولان از نزدیک پاسخگوی مراجعین باشند و به سئوالات و مشکلات آنها پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم یک ستاد است و وظیفه آن پاسخگویی به دانشگاه‌ها است و مسئولیت پاسخگویی به افراد جزو وظایف آن محسوب نمی‌شود، اظهار داشت: پاسخگویی در این مرکز همیشه دایر است اما اینکه مسئولین خودشان مستقیماً حضور داشته باشند و پشت میز خدمت بنشینند، بسیار ارزشمندتر خواهد بود.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی به اعلام دو فراخوان از سوی این مرکز اشاره کرد و گفت: همانطور که دانشگاهیان اطلاع دارند، هر سال در شهریور و بهمن‌ماه دو فراخوان اعلام می‌شود که بر همین اساس امروز (۱۵ بهمن‌ماه) زمان شروع ثبت‌نام متقاضیان عضویت هیئت‌های علمی است که از طریق سیستم جذب، آمادگی خود را برای حضور در دانشگاه‌های سراسر کشور اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: درخواست متقاضیان پس از ثبت، مستقیماً به دانشگاه‌ها فرستاده می‌شود و دانشگاه‌ها سه ماه فرصت بررسی آن‌ها را دارند و یک ماه بعد از آن نیز پرونده برای تایید نهایی به وزارت علوم می‌آید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر رضوان طلب افزود: در مجموع ظرف چهار ماه و نیم باید پاسخگویی به متقاضیان انجام شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام. موضوع شرکتی بودن نیروهائی که بیش از 16سال در دانشگاه بوعلی سینای همدان توسط دولتمردانی که پایه گذار شرکتهای استثمارگر بودند و حق و حقوقمان را یا خوردند ویا پایمال کردنند به راستی کسی هست در این مملکت اسلامی پاسخ گو باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر