بازدید 2034

رویکرد بهداشتی نمکی باعث استقبال نمایندگان شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به رای اعتماد بالای سعید نمکی دومین وزیر بهداشت دولت دوازدهم اظهار کرد: تسط و شناخت از بودجه و رویکرد بهداشتی و پیشگیری ایشان باعث کسب رای اعتماد کم نظیر شد.
کد خبر: ۸۷۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸ 04 February 2019

رسول خضری در گفت و گو با خانه ملت ؛ در رابطه با عملکرد سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو در حال حاضر با دو مشکل بسیار بزرگ مواجه است، تامین مواد اولیه دارو‌ و مشکلات سندیکا‌های صنایع دارویی که باید با برنامه دقیق در راستای رفع این مشکلات گام برداشته شود.

بیش از 95 درصد مواد اولیه دارو‌ها از خارج کشور وارد می‌شود

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی افزود : تامین مواد اولیه دارو‌ها یکی از چالش‌ها و مشکلات سازمان‌غذا دارو در سال‌های اخیر است، چرا که بیش از 95 درصد مواد اولیه دارو‌ها از خارج کشور وارد می‌شود. از طرفی سندیکاهای داروسازی به دلیل نوسانات ارزی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شدند،از طرفی مطالبات شرکت‌های عمده تولید، پخش و توزیع دارو‌ها نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع از طرف بیمه‌ها و بیمارستان‌ها دچار مشکلات نقدینگی هستند.

رویکرد بهداشتی نمکی باعث استقبال نمایندگان شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به رای اعتماد بالای سعید نمکی دومین وزیر بهداشت دولت دوازدهم اظهار کرد: تسط و شناخت از بودجه و رویکرد بهداشتی و پیشگیری باعث استقبال و رای اعتماد شد، 229 رای موافق با این تعداد از نمایندگان حاضر در صحن در نوع خودش یک رکورد محسوب می‌شود، امیدواریم در جهت بهبود وضعیت سلامت و درمان کشور گام‌های موثری بردارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به انتقاد وزیر بهداشت از عملکرد سازمان غذا و دارو افزود: انتقاد ایشان از عملکرد سازمان غذا و دارو در حوزه تامین مواد دارویی و امنیت غذایی مردم درست و به حق است، به عقیده بنده اگر بتواند از سندیکا‌های دارویی در سه محور تولید، پخش و توزیع دارو حمایت و مشکلات آنها را درک و رفع نماید، بی تردید بسیاری از مشکلات کشور در حوزه دارویی رفع خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل