بازدید 3292
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است

کد خبر: ۸۷۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 03 February 2019

آیت‌الله شاهرودی یک روحانی ساده زیست بود و زندگی خود را طوری سپری کرد تا الگویی برای همه طلاب و ملت همیشه قهرمان ایران باشد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه یکشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی که به میزبانی حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان ورامین برگزار شد، همچنین اظهار کرد: حوزه علمیه امام صادق (ع) ۲۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بعد از انقلاب اسلامی در داخل کشور روحانیت چراغ هدایت شده و رشد چمشگیری در حوزه‌های برادران و خواهران ایجاد کرده است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: روحانیت در طول تاریخ پرچمدار ولایت بوده و حقیقتاً هم باید اینگونه باشد و روحانیت شیعه در مسیر خدا و حق و نگهبانی از دین خدا حاضر است و اگر همه داشته‌های خود را از دست بدهد دست از این مسیر برنمی‌دارد.

وی گفت: امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است و نباید اجازه دهند روحیه انقلابی از ملت ایران گرفته شود زیرا از بین رفتن روحیه انقلابی مساوی با نفوذ دشمن و استکبار جهانی است.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: شاید امروزه عده‌ای در لباس روحانیت به این مردم خیانت کرده و بکنند اما هیچ وقت طلاب و روحانیون ما خیانت نمی‌کنند بلکه برخی با استفاده از این لباس به این انقلاب و نظام ضربه بزنند.

محمودی گفت: امروزه عده‌ای مأموریت دارند که در فضای مجازی رهبری، مراجع عظام تقلید، روحانیون و طلاب را تخریب کنند اما مردم ما هوشیار هستند و همواره روحانیون، مراجع و رهبری را دوست دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان