بازدید 3559

قیمت انواع سکه در بازار روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه

بازار سکه امروز بر خلاف روز شنبه افزایش قیمت را تجربه کرد و بنا بر اعلام اتحادیه طلا و سکه تهران، امروز سکه تمام طرح جدید به رقم ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۸۷۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 03 February 2019

بازار سکه امروز بر خلاف روز شنبه افزایش قیمت را تجربه کرد و بنا بر اعلام اتحادیه طلا و سکه تهران، امروز سکه تمام طرح جدید به رقم ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در بازار امروز (یکشنبه چهاردهم بهمن ماه ۹۷) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و سکه تهران، در لحظه تنظیم این گزارش، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به ۴,۰۵۰،۰۰۰ تومان رسیده است که نسبت به نرخ روز شنبه افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۱۶۰ هزار تومانی نسبت به نرخ روز شنبه اتحادیه طلا و سکه تهران، به رقم فروش ۴,۱۶۰،۰۰۰ تومان رسیده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز امروز به رقم ۲,۲۳۰،۰۰۰ تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به قیمت ۱،۳۸۰،۰۰۰ تومان فروخته شده است. همچنین هر سکه یک گرمی به رقم ۷۵۰ هزار تومان معامله شده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی فلزات گران بها، نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان می دهد که روند افزایشی قیمت طلا در هفته جاری ادامه پیدا خواهد کرد. بر این اساس؛ در نظرسنجی کیتکونیوز از کارشناسان وال‌استریت، ۱۶ نفر شرکت کردند که از میان آنها، ۱۰ نفر یا معادل ۶۳ درصد افزایش قیمت طلا، دو نفر یا ۱۳ درصد کاهش قیمت طلا را پیش‌بینی کردند در حالی که چهار نفر یا ۲۵ درصد نظری نداشتند.

از میان ۵۶۱ نفری که در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز شرکت کردند، ۳۵۷ نفر یا ۶۴ درصد افزایش قیمت طلا و ۱۳۵ نفر یا ۲۴ درصد کاهش قیمت این فلز را پیش‌بینی کردند. ۶۹ نفر یا ۱۲ درصدی نیز نسبت به روند قیمت طلا نظری نداشتند.

در نظرسنجی هفته گذشته ۷۲ درصد از کارشناسان وال‌استریت و ۷۴ درصد از سرمایه‌گذاران نسبت به بالا رفتن قیمت طلا ابراز خوش‌بینی کرده بودند.

در معاملات روز جمعه بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل ۳.۱۰ دلار یا ۰.۲ درصد کاهش پیدا کرد و در ۱۳۲۲.۱۰ دلار بسته شد اما برای کل هفته حدود ۱.۹ درصد افزایش ثبت کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار