بازدید 2202

آموزش عالی به دانشجویان فقیر کمک نمی کند

کد خبر: ۸۷۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 03 February 2019

در حالی که کارشناسان علمی بر کمک آموزش عالی به دانشجویان فقیر تأکید می‌کنند، وزارت علوم و تحقیقات انگلیس از کاهش شهریه‌ها برای این دست از دانشجویان سر باز می‌زند.

به گزارش فارس، به نقل از «universitynews»، کارشناسان علمی انگلیس باور دارند، مهم‌ترین راه برای کمک به تحصیل دانشجویان فقیر، کاهش هزینه شهریه برای آنها است.

در حالی که کارشناسان و متخصصان بر کمک آموزش عالی به دانشجویان فقیر تأکید می‌کنند، وزارت علوم و تحقیقات از کاهش شهریه‌ها برای این دست از دانشجویان سر باز می‌زند.

این گزارش جدید بیانگر آن است که دانشجویان فقیر باید واجد شرایط پرداخت هزینه‌های تحصیل باشند و این تنها به کمک سیستم مدیریتی دانشگاه‌ها و دولت محقق می‌شود.

متخصصان پژوهشی می‌گویند، دانشگاه‌ها علاوه بر اینکه باید هزینه‌های تحصیل را برای دانشجویان نیازمند کاهش دهند، موظف به ارائه وام‌هایی با اقساط طولانی مدت به آنها هستند.

بررسی‌های متعدد نشان می‌دهد، «فقر» مانع اصلی تحصیل دانشجویان نیازمند است؛ بسیاری از‌ این دانشجویان استعدادهای درخشانی هستند که محرومیت آنها از آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی تبعات جبران‌ناپذیری به علم و اقتصاد انگلیس می‌زند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی