بازدید 5782

کنایه رحیمی به سلطنت‌طلب ها و منافقین

کد خبر: ۸۷۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 03 February 2019
رییس پلیس پایتخت تاکید کرد که دشمن از "سوسول‌های سلطنت‌طلب و منافقین ۱۰ رو" نا امید شده است و خودش هم می‌داند که کاری از پیش نخواهند برد.

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت پلیس، سردار حسین رحیمی در همایش تقدیر از فعالان ادارات دولتی شورای معتمد پلیس و خیرین امنیت ساز که صبح امروز در ستاد مرکزی فاتب برگزار شد، گفت: امروز در شرایطی در این مراسم هستیم که دهه فجر است و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌ایم. برخی از دشمنان گفته بودند که اجازه نخواهند داد تا ما ۴۰ سالگی این انقلاب را ببینیم اما آنها بدانند که ما این مراسم را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال پیش مردم شریف و نجیب ایران به رهبری مردی بزرگ این انقلاب عظیم را به پیروزی رساندند، تصریح کرد: انقلاب ما بر سه رکن دین و ولایت و مردم استوار است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه انقلاب ما رهبری دارد که بر اساس شاخص‌ها و و دستورات دین انتخاب شده است، گفت: رهبران کشور ما را مقایسه کنید با رهبران کشورهای دشمن مانند آمریکا. آنجا چه کسانی رهبر جامعه هستند بوش، ترامپ یا اوباما که نامشان با کاباره سازی و بازسازی کازینوهای زنجیره‌ای گره خورده و بهترین تعریف از آنها این است که یک برج ساز هستند. برای تشخیص یک جامعه لازم است ببینیم که رهبرانشان چه کسانی هستند.
سردار رحیمی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اظهار کرد: ۴۰ سال است که ما در حال جنگ برای آرمان و هدفی که دین به ما یاد داده است هستیم و دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا به کشور ما ضربه بزنند که موفق هم نشده‌اند.

وی اضافه کرد: بدانید که خود دشمن نیز از این سوسول های سلطنت طلب و منافقان ۱۰ رو ناامید شده است؛ چراکه به خوبی جایگاه آنها در بین مردم را می‌داند. بنابراین اینها فقط در فضای مجازی و جایی که نیاز به حضورشان نباشد حرف‌هایی را می‌زنند که مثلا بگویند ما هم هستیم اما حتی اربابانشان نیز اینها را جدی نمی‌گیرند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه ولایت و مردم پایه اصلی نظام هستند، خاطرنشان کرد: مردمی کردن امنیت اولویتی است که در دستور کار پلیس قرار دارد و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این مسئله را از گفتمان به عمل تبدیل کنیم. در این زمینه ما نیازمند مشارکت واقعی مردم و استفاده از ظرفیت آنان هستیم.

وی با بیان اینکه امنیتی پایدار و با ثبات است که اتکای آن به مردم باشد، گفت: در همین راستا نیز ما پلیس افتخاری را فعال کردیم. پلیسی که تا کنون ۶۰۰۰ نفر عضو آن شده و در اصناف، ورزشکاران، هنرمندان و … رسته‌های آن فعال است.

دشمن از عدم ایجاد ناامنی در کشور خشمگین است

سردار رحیمی با بیان اینکه دشمن از اینکه نتوانسته است ضربه‌ای به کشور وارد کرده و ناامنی ایجاد کند خشمگین است، گفت: بخشی از اینها اقداماتی است که از سوی پلیس انجام شده است. این پلیس امنیت محور است و هدف ما ایجاد امنیت کامل در زندگی روزمره مردم است.

وی با بیان اینکه امروز از جای جای نقاط مرزی تا مرکز شهر پلیس مستقر است و حضور دارد، تصریح کرد: ما پیرو رهبری هستیم که می‌گوید: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نتیجه آن را نیز دیده‌ایم که دشمن در ۴۰ سال هیچ اقدامی نتوانسته است برای ایجاد ناامنی انجام دهد.

پلیس در جمع آوری معتادان متجاهر آتش به اختیار است

رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه پلیس در خدمت مردم و برای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان اقدام می‌کند، گفت: تا همین امروز که در خدمت شما هستم ۳۵۰۰ معتاد متجاهر در منطقه هرندی، شوش و مولوی جمع‌آوری شده‌اند و این طرح به قدرت ادامه دارد. من شرمنده آن زنی هستم که دست فرزندش را گرفته و به مدرسه می‌برد اما باید از میان جمعیتی از معتادان عبور کند. من در روز قیامت باید پاسخی داشته باشم برای آن پدری که برای تامین معیشت خانواده‌اش به محل کار می‌رود و مدام فکرش درگیر فضای محله است. بنابراین در این زمینه‌ها همچون جمع‌آوری معتادان متجاهر ما آتش به اختیار وارد عمل شدیم.

وی اضافه کرد: در بازار سکه و ارز نیز پلیس وارد عمل شد و اقداماتی را آغاز کرد. دیدید که در ابتدا چه حمله‌هایی حتی از سوی برخی از مسئولان سطح بالا نیز به من شد اما امروز ببینید که چه آرامشی در مقایسه با چند ماه قبل در این فضا ایجاد شده است و بخشی از آن به خاطر اقدامات پلیس است.

سردار رحیمی افزود: ما مجاهدانه برای مردم خدمت می‌کنیم و هر جا که کسی بخواهد نسبت به بر هم زدن آرامش و امنیت مردم اقدام کند با آن برخورد خواهیم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر