بازدید 3503
۴

ثبت نام ۸ هزار دانشجو برای دریافت ارز دانشجویی

کد خبر: ۸۷۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 01 February 2019

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: حدود ۸ هزار نفر برای ارز دانشجویی ثبت‌نام کردند و تمامی آن‌ها امکان دریافت ارز دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به روند پرداخت ارز دریافتی دانشجویان مقیم خارج از کشور اظهار کرد: دانشجویانی که خارج از کشور درس می‌خوانند ارز خود را بر اساس بخشنامه بانک مرکزی که هر روز از سوی این بانک مشخص و اعلام می‌شود دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره چگونگی پرداخت ارز دانشجویی گفت: روال پرداختی ارز از سوی سازمان امور دانشجویان تغییر نکرده است البته پرداخت کننده ارز نیستیم و فقط دانشجویان را از لحاظ تحصیل در دانشگاه معتبر و اقامت قانونی تایید می‌کنیم.

ارسال اسامی دانشجویان متقاضی ارز دانشجویی به بانک مرکزی

وی با بیان اینکه همانند ۶ ماه اول سال کار پرداخت ارز دانشجویی دنبال می‌شود، اظهار کرد: پس از آنکه دانشجویان در سامانه مورد نظر ثبت‌نام کردند و مدارک آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت اسامی به بانک مرکزی برای ارائه ارز اعلام می‌شود.

صدیقی درباره تعداد افرادی که برای ارز دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند؛ بیان کرد: حدود ۸ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کردند و تمام این افراد می‌توانند ارز دریافت کنند البته ممکن است چند صد نفر از این دانشجویان مشکل ویزا یا دانشگاه معتبر را داشته باشند و فقط به این دسته از افراد ارز دانشجویی تعلق نمی‌گیرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به میزان ارز دانشجویی گفت: هر ۶ ماه ۶ هزار دلار ارز دانشجویی تعیین می‌شود و این سقف پول به دانشجویان تعلق می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
متاسفام
متاسفانه، این دانشجویان به بانک معرفی می شوند، ولی علیرغم تعهداتی که دادند و واجد شرایط هستند، بانک ارز را با قیمتی بیشتر از بازار آزاد به ایشان می دهد. که عملا دانشجویان در بحران قرار گرفته اند.
این کار با کدام منطق همخوانی دارد؟ خب، یکباره بگن ارز دانشجویی قطع هست!
چرا هیچ کس آماری نمی دهد که از همین تعداد چند نفر ارز دریافت کرده اند؟
سلام ..این چه ارز دانشجویی است که به گفته بانک پرداخت کننده با نرخ آزاد بازار بعلاوه 5 درصد کارمزد به دانشجو پرداخت میشود؟ .
شما که جرات و توان انتشار کامنت ندارید بی خود بخش کامنت زیر مطالبتان میگذارید ..تکلیف کامنت من چی شد ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار